מעבר חציה תלמידים
צילום אילוסטרציה

אפשר לעבור בבטחה: הוסרה הסכנה ממעבר החצייה לתלמידים

עם סיום עבודות הבטיחות בכביש, חודשה פעילות משמרות הזה"ב במעבר החציה

פורסם בתאריך: 11.2.20 13:28

עם סיום עבודות הבטיחות שהתבצעו במעבר החצייה המסוכן ברחוב מוהליבר בבת ים, השבוע חודשו משמרות הזה"ב של תלמידי בית הספר יגאל אלון, לאחר שהופסקו בשל סכנה שנשקפה לילדים.



לפני כשבעה חודשים המליץ הממונה על הבטיחות בעיר לבטל באופן מיידי את משמרות הזה"ב של ילדי בית הספר במעבר החצייה הבעייתי ברחוב מוהליבר, בעקבות סכנה ממשית שנשקפה לילדים.

מיקום מעבר החצייה בכביש היה בעייתי, ללא שדה ראייה והכוונה, כך שנהגים לא יכלו לראות את ילדי משמרות הזה"ב, באופן שמסכן חיים. כעת, לאחר שהתבצעו עבודות במקום, כולל מפרצים להרחבת שדה הראייה, הוסרה הסכנה, משמרות הילדים חזרו לפעילות וניתן לחצות את הכביש בבטחה.

העבודות ברחוב החלו לאחר פגישה שהתקיימה במאי האחרון בבית הספר יגאל אלון בבת ים, בהשתתפות מנהלת בית הספר, יו"ר ועד ההורים אפרת יוסף ונציגים מהעירייה. הפגישה נסבה סביב מיקום מעבר החצייה ברחוב מוהליבר והקושי של תלמידי משמרות הזה"ב להתמודד עם מגבלות שדה הראייה בכביש.

בפגישה נכח גם האחראי על הבטיחות בעיר, צחי בן גיגי, שהמליץ לבטל את פעילות התלמידים בשל הסכנה, והוא העלה פתרון להוסיף מפרצים בכביש להרחבת שדה הראייה. "כולנו ידענו שמדובר במשהו שייקח זמן וגם לא ידענו מתי זה בכלל יקרה", מספרת ל"השקמה בת ים" אפרת יוסף, יו"ר ועד ההורים של בית הספר.  "כשבוע וחצי לאחר הפגישה בבית הספר נפגשתי עם מחזיק תיק החינוך אלי יריב, יחד עם צחי בן גיגי, ורד דנינו ומוריס רומנו, וקיבלנו הסבר מפורט על התוכנית החדשה למעבר החצייה. ואז החל הליך של אישור תקציב ועבודות בכביש", אומרת אפרת.



"לאחר חודשים של עבודה מאומצת, שבה לא הרפיתי מהנושא, פניתי מידי יום לאלי יריב לדעת איך מתקדמים, ואז לפני כחודש וחצי החלו העבודות במעבר החצייה, והשבוע לשמחתנו, חזרו משמרות הזה"ב לפעילות", מספרת אפרת ומוסיפה כי "זו הייתה תקופה מאתגרת של חודשים, בהם נעשה מאמץ לטפל בנושא כמה שיותר מהר למען ילדי בית הספר שיוכלו לעבור במעבר חצייה בבטחה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות