תנור
תנור

"אם לא היינו מגיעים הוא היה מת מהיפותרמיה": הורים ותלמידים תרמו תנורי חימום לקשישים

כך נרתמו הורים וילדים בבית הספר בבת ים כדי להפוך את חורף לחם יותר

פורסם בתאריך: 13.1.20 18:06

לא מעט קשישים נותרים לבד בימים החורף הסוערים, כאשר חלקם ללא משאבים כספיים וללא תנאי מחיה בסיסיים. בבית הספר היסודי בבת ים, עקיבא, שבו עוסקים גם בפעילות מאורגנת למען הקהילה, הועלתה יוזמה לפיה בית הספר ינסו למצוא תרומות לרכישת תנורי חימום ושמיכות למען אוכלוסיית הקשישים בעיר.

בבית הספר סיפרו כי התלמידים עצמם חשבו על מספר דרכים בהן יוכלו לסייע לקשישים הנזקקים בימי החורף הסוערים. לצורך כך אספו תרומות במשך עשרה ימים. גלית אלימלך, יו"ר ועד ההורים בבית הספר מספרת: ״ההורים והתלמידים התגייסו למטרה, וגם מנהלת, המזכירה והמורים תרמו כסף כדי לקנות רדיאטורים לקשישים עריריים בבת ים".



אתמול (ראשון) היה שיאו של מבצע החלוקה, לאחר שמשלוח הרדיאטורים הגיע לבית הספר, בשעות הערב תלמידי בית הספר הפיצו אותם לקשישים יחד עם הוריהם. "אומנם ירדו גשמים וכולם נרטבו ולמרות זאת כולם היו שמחים ומסופקים", סיפרה אלימלך.

"הרגע בו הקשישים קיבלו מאיתנו את התנורים היה מרגש, לא נשארה עין יבשה. אחד הקשישים אמר שאם לא היינו מגיעים הוא היה מת מהיפותרמיה", סיפרה אם של אחד התלמידים.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אסנת

    אכן יוזמה מבורכת!!!
    בחלק גדול מהיום שלי אני נמצאת עם הקשישים מטפלת בהם, מעסיקה אותם, משוחחת איתם שיחות אישיות ושומעת סיפורים לא קלים הם מבקרים אצלנו במרכז יום ונהנים מכל רגע.. לצערי ישנם קשישים עריריים שלא יכולים להרשות לעצמם מותרות(עצוב שרדיאטור הפך למותרות) ולכן גם במרכז היום אנחנו משתדלים לעזור להם, בכל מה שאפשר מעבר למתן השירותים במקום…
    אני שמחה להיות חלק מתרומת ה רדיאטורים לאותם קשישים מקסימים.. ועצוב שלא מעלים להם את קצבאות הזקנה על מנת שיחיו בכבוד את שנותיהם האחרונים לחייהם… אסור לשכוח שגם אנחנו נהיה בעתיד קשישים ואם לא נפעל למענם עכשיו לא יהיה מי שיפעל למעננו בעתיד!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות