גאווה בת ימית: בית הספר תחכמוני זכה בפרס על מעשי חסד

בית הספר היסודי תחכמוני מבת ים זכה בפרס הארצי של החינוך הממלכתי דתי "חסד וחמ"ד"

פורסם בתאריך: 6.1.20 10:17

בית הספר היסודי תחכמוני מבת ים זכה בפרס הארצי של החינוך הממלכתי דתי "חסד וחמ"ד" בזכות מעשי החסד והיוזמות החברתיות אותם הוא הוביל במהלך השנה החולפת. צוות בית הספר ותלמידיו פעלו במגוון מעשי חסד מגוונות למען הקהילה, כגון גיוס תרומות לעמותת "חיים לאלון" עבור ילד שנלחם בניוון שרירים, כפי פורסם כאן ב"השקמה בת ים".



בנוסף, במהלך השנה תלמידי בית הספר נרתמו לאיסוף מוצרי מזון עבור נזקקים, התנדבות בגן לחינוך מיוחד, איסוף בקבוקים למחזור לטובת רכישת משחקים לילדים חולים ועוד.

"בית הספר מאמין בנתינה ומלמד את תלמידיו שראיית האחר ועזרה לזולת מהווים יסוד הערכים שלנו כבני אדם, מתוך שליחות אמיתית, ורואה בפסוק "ואהבת לרעך כמוך" אבן יסוד בחינוך התלמידים", אמרה אסתי חוגג, מחנכת ורכזת התקשור של בית הספר תחכמוני.

 

מנהלת בית הספר אוולין רוטשילד סיכמה באומרה, כי "אנו מאמינים בפיתוח יוזמות חברתיות של התלמידים במטרה לחנכם למעורבות חברתית ואכפתיות לסביבה. הנושאים הערכיים של מעורבות חברתית הם חלק מהלמידה המשמעותית המאגדת בתוכה ערכים, מעורבות ורלוונטיות. אנו גאים בתלמידינו על הערכים שהם מובילים, ורואים זאת בכל דבר קטן כגדול, כמו למשל, גם בערבות הדדית שהם מגלים בקרב החברים בכיתה ובהפסקות".

"קבלת הפרס שמחה אותנו מאד, ואנו מקבלים אותו בשמחה ובהתרגשות רבה כאות הוקרה על פועלנו המשותף", הוסיפה רוטשילד וציינה, "יחד עם זאת, חשוב להדגיש שאנו מובילים ערכים של מעורבות חברתית, לא על מנת לקבל פרס, אלא כאורח חיים ממשי ורואים בחינוך לערכים שליחות חינוכית גדולה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות