בית קצב
בית קצב

אחרי 30 שנה: נחנך בית לתנועת הנוער של בת ים – קצ״ב

יש בית חדש לתנועת הנוער העירונית. בטקס נערכת פרידה ממנכ"ל החברה לתרבות פנאי וספורט, אריה ללוש

פורסם בתאריך: 25.12.19 17:25

ביום ראשון האחרון התקיים טקס חנוכת הבית החדש של תנועת הנוער העירונית קצ"ב – קהילה צעירה בבת ים, המופעלת על ידי המחלקה לנוער וצעירים בחברה לתרבות, פנאי וספורט. בית קצ"ב החדש ישכון ברחוב אילת 1 בעיר (מגדול "אילת" לשעבר).



במסגרת טקס חנוכת "בית קצ"ב" התקיימה הדלקת נר ראשון של חנוכה, ונערך מפגש מרגש של בוגרי התנועה מ-30 שנות קיומה בעיר, וגזירת סרט לבית החדש. באירוע השתתפו ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, מ"מ ראש העירייה, אלי יריב ומנכ"ל החברה לתרבות פנאי וספורט, אריה ללוש, ממנו נפרדה תנועת קצ"ב לאחר 16 שנים.

תנועת קצ"ב היא תנועת המד"צים העירונית. חניכי קצ"ב מתחנכים על פי אידיאולוגיה המבוססת על ערכי כבוד האדם, נתינה לקהילה, טיפוח תחושת השייכות לעיר בת ים ואהבת העם והארץ.

זו תנועת הנוער העירונית היחידה בארץ המובילה את חניכיה להגשמה בשירות הצבאי בגרעיני נח"ל, החוזרים להתגורר בעיר שבה גדלו. כאמור הפעילות של התנועה תתקיים החל מהשבוע בבית החדש במקום במרכזים הקהילתיים ובשלוחות בבתי הספר היסודיים – ירושלים, נחשונים ודוד אלעזר.

ראש העירייה, צביקה ברוט, ברך ואמר: "אני שמח על חנוכת ביתה החדש של תנועת קצ"ב – תנועת הנוער העירונית שלנו, החוגגת השנה 30 להקמתה. עד היום פעילותה של קצ"ב היתה מפוזרת במספר מוקדים ברחבי העיר. חנוכת הבית הינה צעד ראשון, בפעולות העירייה להחזיר את אלפי הבוגרים של תנועת קצ"ב הביתה, אל בת ים. אחרי שנים ארוכות של נהירה החוצה, הגיע הזמן לשנות את המגמה. אני סמוך ובטוח כי חנוכת המקום החדש תשדרג את פעילות התנועה למען צעירי בת ים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות