חולדה בבית

נלכדה עוד חולדה בגן הילדים, אבל ההורים לא רגועים: "בטוחים שיש עוד הרבה"

לאחר מתקפת המכרסמים שגרמה למחלות זיהומיות בגן הילדים, העירייה הציבה מלכודות ודיווחה על חולדה שנייה שנלכדה

פורסם בתאריך: 24.12.19 13:35

לפני פחות משבוע דווח כאן ב"השקמה בת ים" על מתקפת מכרסמים בגן ילדים בעיר, בעקבותיה החלו כמה ילדים מהגן לחוש ברע. החולדות הותירו עקבות צואה, נגסו במזון המיועד לילדים וזמן קצר לאחר מכן כמה מהילדים אף לא חשו בטוב. "ילדים התלוננו על כאב בטן ממושך, הרגשה כללי רעה, ללא חום או סימנים לווירוס ובבדיקות התגלה כי מדובר בזיהום שהגיע ככל הנראה ממזון", סיפרה אחת האימהות.



יממה לאחר האבחון הרפואי, עיריית בת ים הציבה מלכודות בגן, ודיווחה להורים המודאגים כי נלכדה חולדה, שהייתה למעשה החולדה השנייה שנלכדה במקום. הראשונה נתפסה לפני כחודשיים.

אך ההורים עדיין לא רגועים. "אנחנו שמחים שהעירייה פועלת, אבל לאחר שנתפסה חולדה אחת והבעיה לא נפתרה אנחנו קצת סקפטיים, כי אנחנו בטוחים שיש עוד", אמרה אחת האימהות והוסיפה, "כמות הגללים במקום מצביעה על כמות מכרסמים גדולה יותר שנמצאת בגן".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה כי "בטיחות ובריאות הילדים הן בראש סדר העדיפויות של העירייה, וכל מפגע מטופל באופן מיידי. הגן מטופל באופן רציף ע"י אגף החינוך, ונעשו בו פעולות חוזרות ונשנות למיגור התופעה, שנגרמת כתוצאה מחפירות הרכבת הקלה".

בעקבות התלונות, החלו  צוותי העירייה בפעולות מניעה מיידיות שכללו: ניקיון וחיטוי יסודי, ביצוע הדברה חוזרת, הוצאת פסולת שהצטברה בגן עקב אגרנות, ופיזור רעל  בפתחי הביובים מחוץ לגן.

בנוסף, הנהלת אגף החינוך קיימה מפגש עם נציגות ההורים בו הוצג הטיפול ההיקפי שבוצע והביא ללכידת החולדה. "אנו נמשיך לפעול לצמצום התופעה שקיימת בערים כמו תל-אביב, חולון ובת ים, בהן מתקיימות חפירות בימים אלה של הרכבת הקלה, עד לסיום העבודות", נמסר מאגף החינוך בעירייה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות