חולדות אוכל
חולדות אוכל

הורים מודאגים: החולדות כרסמו את המזון בגן – ילדים לקו במחלות זיהומיות

המכרסמים בגן הילדים הותירו אחריהם עקבות צואה ונגסו במזון המיועד לילדים. זמן קצר לאחר מכן החלו מספר הילדים לחוש ברע. העירייה: "יבוצע בגן ניקיון וחיטוי יסודי, סתימת פתחים חיצוניים, הצבת מלכודות וריסוס היקפי"

פורסם בתאריך: 18.12.19 15:01

הורים לילדים הלומדים בגן בבת ים נחרדו לגלות כי מכת החולדות גרמה למחלות זיהומיות בקרב הילדים.

לפני כחודשיים נתפסה בגן חולדה. ההורים היו בטוחים שבכך נפתרה הבעיה. אלא שהשבוע הם נדהמו ממה שקורה בגן: החולדות הותירו אחריהן עקבות צואה וסימנים באוכל של הילדים.



"לפני חודשיים תפסו בגן חולדה, וחשבנו שהבעיה נפתרה, אבל מאז אנו מגלים כי אוכל הילדים נאכל ובכל יום מוצאים גללי חולדות לצד אריזות אוכל שנותרות ריקות", אומרת אם לילד בגן.

ההורים מוספים כי באחרונה החלו ילדי הגן להיות חולים, ובאופן מחשיד רבים סבלו מאותן התופעות. "ילדים התלוננו על כאב בטן ממושך, הרגשה כללי רעה, ללא חום או סימנים לווירוס", הסבירה האם, "לאחר שלקחתי את הבן שלי לבדיקות מקיפות גילינו שמדובר בזיהום שכלל הנראה הגיע ממזון".

האם חשפה בפני יתר ההורים את הממצאים שהתגלו בבדיקות הרפואיות, ואז התברר כי שני ילדים נוספים בגן סובלים מאותה הבעיה וקיבלו אבחנה זהה לאחר שנבדקו על ידי רופאים.

"אנחנו לא יודעים כמה חולדות יש בגן הזה, גם אם יתפסו עוד אחת אני כבר לא היה שקטה", טוענת אחת האימהות בגן, "מדובר בילדים שמשלמים מחיר בבריאות שלהם".

מעיריית בת ים נמסר: "העירייה שמה את בטיחות ובריאות הילדים בראש סדר העדיפויות  ומטפלת בכל מפגע שכזה באופן מידי. במקביל, אנו משקיעים מאמצים רבים בשמירה על סביבה נקייה ובמיגור בעיית המזיקים במרחב הציבורי ובמוסדות חינוך עקב העבודות להקמת הרכבת הקלה ומבנים בתהליך תמ"א רבים ברחבי העיר".

"במקרה המתואר, צוותי תחזוקת מוסדות חינוך הגיעו בסוף חודש אוקטובר לגן בעקבות דיווח של הצוות החינוכי על הימצאות מכרסם בגן, ועל פי דיווח שקיבלנו החולדה נתפסה".

"לאחרונה, לאחר כחודשיים שלא הייתה בעיה בגן, פנה הצוות החינוכי שוב על אותה בעיה, והנהלת אגף החינוך בליווי הצוותים המקצועיים הגיעה לגן על מנת לפתור את הנושא עוד באותו היום. בנוסף, סמנכ"לית חינוך ורווחה קיימו מפגש עם נציגות ההורים בו הוצגו להם דרכי הפתרון להתמודדות עם מיגור התופעה, בין השאר סוכם כי יבוצע בגן ניקיון וחיטוי יסודי הכולל סתימת פתחים חיצוניים, הצבת מלכודות וביצוע ריסוס היקפי בסביבת הגן בשטחים הציבורים. אנו נמשיך לעמוד בקשר מול הצוות החינוכי וההורים על מנת להבטיח שהתופעה מוגרה, והפעילות בגן תשוב לסדרה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות