צילום: Robert Kneschke / shutterstock.com

בעקבות מקרי אלימות מצד ילד בן 5: ההורים השביתו את הגן

הילד שהועבר לגן אחר לאחר שהיכה סייעת ופצע אותה. ההורים חוששים ולאחר מקרה אלימות נוסף שבו נפצע ילד בגן, הודיעו על השבתת הפעילות בגן

פורסם בתאריך: 16.12.19 18:04

הורים לילדים בגן בבת ים השביתו הבוקר (שני) את הפעילות בגן והפגינו מול הגן במחאה על תקריות אלימות מצד אחד מהילדים בגן.

לפני כחודש, דווח כאן ב"השקמה בת ים" על ילד בן 5 שתקף את הגננת ואת הסייעת שאף נפצעה בידיה כתוצאה מהאלימות. בעקבות המקרה החריג הועבר הילד לגן אחר, אולם המעבר לגן החדש לא פתר את בעיות האלימות והיום התארגנה מחאת הורים בגן שאליו הועבר הילד, בעקבות מקרי אלימות נוספים.



לטענת ההורים בחודש האחרון הם התריעו לא פעם על גילויי האלימות בגן, אך דבר לא נעשה. עוד טוענים ההורים כי הם אף תיעדו סימני אלימות בגוף ילדיהם.

לטענות ההורים הצטרף הבוקר דיווח של הגננת על מקרה אלימות נוסף שאירע אתמול מצד אותו ילד כלפי אחד מילדי הגן. הילד שהוכה נזקק לטיפול רפואי, והגננת שלחה הודעה להורי הילדים, שבה ציינה כי אינה יכולה לקחת אחריות על המתרחש. "היא כתבה שהיא לא יכולה להבטיח לנו את ביטחון ילדנו וכי היא מסירה את אחריותה בשל כך", אמר אב לילד בגן.

אם לילדה בגן הוסיפה: "ניסינו לקבל את הילד החדש, אבל הוא לא מתאים למסגרת הזאת, לכן החלטנו להשבית את הגן עד שימצא פיתרון".

אם אחרת אמרה כי "יש פה אזלת יד מצד העירייה והפיקוח, הילד צריך להיות במסגרת שמתאימה לו. אנחנו פגועים, אבל גם הוא סובל. עושים לו עוול. אני מקווה שימצאו פתרון ועד אז, אני לא אשלח את הילד שלי לגן".

"אנחנו לא נגד אף ילד בעולם", הוסיף אחד האבות בגן, "אנחנו רק רוצים לדעת שאנחנו שולחים את ילדינו למקום בטוח".

ההורים תוהים מה הטעם להעביר את הילד לגן מבלי שנמצא פתרון למצב. "זה ילד קטן והוא לא אשם", הדגישו, "הוא כנראה זקוק למסגרת אחרת".

 

הפעיל החברתי מאיר בכר, שמלווה את ההורים חסרי האונים, אמר היום ל"השקמה בת ים": "ההורים פנו אליי עם המצוקה שלהם כי ידעו שאני מכיר את המקרה באופן אישי. גם בגן הקודם הילד התנהג באלימות וגם אז התערבתי ושלחתי בקשה להעברת הילד".

"לצערי, במקום להעביר את הילד למסגרת המתאימה לו, כזו שתדע לטפל בו ובבעיות ההתנהגות שלו ותבין לעומק מה הסיבה לכך ותסייע לו, בחרו להעביר אותו לגן זהה. אני לא נגד הילד, להפך, כשילד נכנס למסגרת שאינה מתאימה לו גם הוא סובל", הוסיף בכר.

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "הטענות שהוצגו בפנייה אינן מדויקות, אולם מפאת צנעת הפרט לא נוכל לפרט מעבר לכך. הנושא מטופל על ידי הפיקוח של משרד החינוך ומנהלי אגף החינוך של העירייה. הגן מלווה בכוח אדם תוספתי מעבר לתקן, ואנו נמשיך לפעול למען המוגנות של ילדי הגן ולהבטחת שלומם".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שרונה גרינברג

    ילד בן חמש ילד טוב צריך לדבר איתו לפנק אות נוא נשמה קדושה

  2. ג'מילה קוטפת חמוסים

    מה?
    שיוציאו את הילד הזה מהגן! או שההורים שלו יעבדו איתו על זה. פסיכולוג וטיפול נקודתי. מה זה הדבר הזה שילד בן 5 פצע גננת? נשמע מאד הזוי על סף דמיוני.

  3. דעה

    איזו פרובוקציה מכוערת השבתה במקום לבדוק למה רע לילד בן 5 מה עושים לו בגן ומנסים להפוך יוצרות
    אין פורפורציות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות