מתנה חבילת שי אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: Shutterstock.com / fotohunter

מרגש: כך הודו ילדי עוטף עזה לתלמידי בת ים על חבילות השי | צפו:

תלמידי בית הספר דוד אלעזר אספו כסף ושלחו חבילות שי לגן ילדים בעוטף עזה, עם מסר מרגש: "רחוקים פיזית - אבל קרובים בלב"

פורסם בתאריך: 10.12.19 15:57

תלמידי בית הספר "דוד אלעזר" בבת ים החליטו לחזק את ילדי עוטף עזה, שנאלצים להתמודד עם המצב הביטחוני הקשה בדרום. הילדים בדרום בתגובה שלחו סרטון שבו הם מודים על המחווה המרגשת.

הכל החל לפני כחודש, עם ההסלמה ברצועה ולאחר ירי הרקטות לכיוון מרכז הארץ, כולל לעבר בת ים, שגרם לתלמידים לחוש טעימה מהסבל הממושך שעובר על ילדי עוטף עזה, שמתמודדים עם פחדים ואזעקות כחלק משגרת חייהם.



בעקבות הסרטונים שהופצו לאחרונה ברשתות החברתיות, בהם נראים ילדי יישובי העוטף בזמן אזעקות, כשהם רועדים ובוכים, התלמידים בבית הספר דוד אלעזר החליטו לעשות מעשה כדי לעודד ולחזק אותם.

לאחר שאספו את הכסף, החליט צוות בית הספר, לצד ההורים והתלמידים, לתמוך בכלכלת הדרום, ולרכוש את המארזים המתוקים בסופרמרקטים בדרום הארץ, בעלות של אלף שקל.

"קוראים לי מישל, אני לומדת בכיתה ה׳2 בבת ים. כאשר היה אצלנו אזעקות הרגשתי נורא, ועכשיו אצלכם זה קורה המון, ואני רוצה להגיד לכם שלא תילחצו. עוד מעט זה נגמר. אנחנו דואגים ומודאגים״ כתבה אחת התלמידות בפתק שצורף לחבילות.

 

"הצוות החינוכי, העובדים וההורים התגייסו באמצעות הילדים", סיפרה מנהלת בית הספר רונית לוי כהן. "רצינו לשמח את ילדי עוטף עזה ששגרת חייהם היא מה שאנחנו כאן במרכז עברנו במשך יום אחד. רצינו שהם ידעו, שאנו חושבים עליהם, שהם בליבנו. ולכן החלטנו לשמח אותם ע"י חבילה מתוקה עם מכתב אישי מילד בבת ים, מבית הספר דוד אלעזר".

לאחר קבלת חבילות השי מתלמידי בית הספר, בחרו בגן הילדים בעוטף עזה לצלם סרטון וידאו שבו הם אוחזים בחבילות ומודים לילדי בת ים. "אם הצלחנו לעודד אותם מעט, ולהשכיח מהם לכמה רגעים את השגרה המתוחה- עשינו את שלנו״ סיכמה לוי כהן.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אתי בן עזרא

    כל הכבוד!!!
    גם אנחנו גן פוסידון שלחנו וקיבלנו המון תודות על היוזמה המבורכת…יש תמונות והקלטה של הגן המקבל שמודה לנו!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות