צילום: Dmitri Ma / shutterstock.com/
צילום: Dmitri Ma / shutterstock.com/

רוצים לדעת מה הילדים אוכלים בצהרון? התפריט יישלח אליכם לסלולרי

המשנה לראש עיריית בת ים ירון לוי הכריז על שורת החלטות משמעותיות בנושא איכות המזון בצהרונים

פורסם בתאריך: 4.12.19 17:05

עוד בטרם היותו חבר מועצה, הוביל המשנה לראש העיר, ירון לוי את המאבק בנושא איכות המזון בצהרונים, וכעת הוא מכריז על שורה של החלטות משמעותיות להורים ולילדים.



״מכירים את זה שהילדים חוזרים מהצהרון ואתם שואלים אותם ׳מה אכלתם היום׳ ? ממש בקרוב אנו, ציבור ההורים יכולים להיות גרועים״ כך כתב לוי בדף הפייסבוק הרשמי שלו כשהכריז על הבשורה לפיה, החל מהחודש (דצמבר) אחת לחודש יקבלו ההורים את התוכנית החינוכית ואת תפריט המזון בהודעת sms ישירות לפלאפון שלהם.

לוי הוביל בשנת 2017 את המחאה החברתית שבעקבותיה נכנס חוק הצהרונים לפיו סובסדו הצהרונים במדינה והחל הפיקוח על המזון ״אני זוכר בתור הורה שתמיד תהיתי מה הם עושים בצהרון, האם זה בייביסיטר או שיש שם תכנים. אכן יש תכנים איכותיים בתוכנית ׳ניצנים׳ שמפעילה את הצהרונים בבת ים, אבל עד היום ההורים לא ידעו כי העירייה לא הנגישה להם את המידע הזה״ אמר לוי

״מעכשיו ההורים יקבלו את התוכנית החינוכית אחת לחודש, והם יוכלו לשוחח עם הילדים על זה, לשאול שאלות ולהתעניין, ולצד זה הם יקבלו תפריט מזון איכותי״

כמה זמן האוכל ממתין בחוץ?

החלטה משמעותית נוספת שהתקבלה לאחרונה היא ביצוע אכיפה לאותן חברות המספקות את המזון. בהחלטה משותפת עם חברות המזון הוחלט כי יהיו שעות מוגדרות להגעת המזון, וכי ספק שיחרוג מההסכם ישלם קנס כספי, ויוחלף. ״והדבר הכי חשוב״ הוסיף לוי ״האוכל לא ימתין על הריצפה במסדרון״.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות