אב היכה מורה בבת ים: הלימודים בבית הספר יושבתו לשעה

מורה הגיש תלונה במשטרה לאחר שאב היכה אותו במהלך שיעור מול התלמידים. מחזיק תיק החינוך: "שביתה מיותרת. הודענו שנגיש תביעה נגד כל מי שייגלה אלימות כלפי עובדי הוראה"

פורסם בתאריך: 3.12.19 16:06

בעקבות אירוע אלימות של אב כלפי מורה, הסתדרות המורים הודיעה כי תשבית מחר (רביעי) את הלימודים למשך שעה בבית הספר "מקיף רמות" בבת ים. הלימודים בבית הספר יחלו מחר בשעה 09:00.

ההחלטה על השבתת הלימודים התקבלה בעקבות אירוע אלימות קשה מצד אב של אחד התלמידים בבית הספר כלפי מורה.



לטענת הסתדרות המורים אביו של תלמיד כיתה ח', איים, קילל ואחז בחוזקה במורה של בנו. זאת, בזמן שיעור ומול כל התלמידים. המורה שיצא לחופשת מחלה של שבוע, הגיש תלונה במשטרה.

מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, מסרה בתגובה לאירוע: "לא עובר יום ללא אירוע אלימות כלפי עובדי ועובדות הוראה ומשרד החינוך שותק. אנחנו לא נקבל ולא נכיל שום סוג של אלימות כלפי עובדי הוראה".

עוד הוסיפה כי "נפעל בכל הדרכים שעומדות לרשתנו על מנת להגן ולהבטיח את שלומם של הצוות החינוכי. לצורך כך, פתחנו מוקד מוגנות לעובדי הוראה שבו הם יכולים לקבל סיוע וליווי מקצועי בעת הצורך".

יו"ר סניף בת ים בהסתדרות המורים, ענת דדון, שמלווה את המורה מאז האירוע, מסרה: "למרות שנשלח מכתב לכל הגורמים המעורבים ברשות המקומית ובמשרד החינוך, לא נעשתה אף לא פנייה אחת אל המורה".

בתגובה לדברים מסר סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב: "הודענו להסתדרות המורים שבכל מקרה של אלימות של הורה נגד עובד מערכת החינוך, ביניהם מנהלת, מורה או סייעת, מעבר לתלונה במשטרה, עיריית בת ים תתבע את ההורה הפוגע בתביעת נזיקין".

"השבתת בית ספר במקרה הנדון מיותרת לחלוטין. הודענו שלא נסבול אלימות במערכת החינוך ונפעל בכל הכלים כנגד מי שינהג באלימות ולכן, אני פונה להסתדרות המורים להפסיק  בהשבתות כל שני וחמישי. לא התלמידים ולא ההורים צריכים לשלם מחיר של אנשים לא אחראים. אנו מצפים מהסתדרות המורים לאחריות ושיתוף פעולה עם עיריית בת ים בהגשת תביעת נזיקין נגד האב. הדרך הנכונה היא להעניש את ההורה האלים ולא לפגוע בתלמידים ובהורים".

יו"ר ועד ההורים בבית הספר, אייל ברכה, מסר להורים כי "לצערי, לאחרונה חל מקרה מצער של אלימות פיזית ומילולית בין הורה למורה בבית ספרנו. המורה נמצא בביתו כבר מספר רב של ימים, עם חששות. הסתדרות המורים הודיעה מחר על שביתת אזהרה בת שעה אחת. אנו, כהורים, השוללים ומתנגדים מכל וכל לאלימות מכל סוג שהיא, מצטרפים לשביתת הסתדרות המורים. רק יחד נעצור את האלימות".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. תושבת בת ים

    מחזיק תיק החינוך יריב לוין: "מספיק עם השבתות כל שני וחמישי" אז בבת ים מכים מורים כל שני וחמישי? יפה מאוד

  2. נורית

    יש למצות את הדין עם ההורה המכה, גם תביעת נזיקין וגם תביעה פלילית, וללמד בכיתות על מניעת אלימות והשלכותיה

  3. ש.

    המה קורה במדינה כל אחד עושה מה שבא לו הורגים על חניה דורסים על עקיפה מרביצים לרופאים , לאחליות כי לפי דעתם לא קבלו טיפול נכון מרביצים למורים בזמני היה כבוד למורה אף הורה לא העלה על דעתו לבוא לבית הספר והרביץ תתחילו לנסוע בעולם שאתם כל כך צוחקים ממנו ותראו התנהגות תנהגות ונימוסים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות