יו"ר המחלקה לגננות שוב מאיימת בשביתה: "ההורים צריכים להגיד לי תודה"

יו"ר הסתדרות המורים בבת ים המשמשת כיו"ר המחלקה לגננות, ממשיכה במאבק בנושא המחסור בסייעות: "החיים של הילדים שלהם בסכנה יום יומית כשאין מספיק סייעות"

פורסם בתאריך: 28.11.19 11:27

משבר המחסור בסייעות: הסתדרות המורים בבת ים הודיעה היום (חמישי), כי כל גני הילדים בגיל 3-4 שיפתחו ללא סייעת שנייה, יושבתו מחר לשעתיים. בשבועות האחרונים יוצאת הסתדרות המורים לא פעם בהודעה על השבתת הגנים בבת ים וכן בערים נוספות בעקבות המחסור בסייעת שנייה. דבר שלא פעם גורם לכעס ומרמור בקרב נציגי הרשויות המקומיות ובקרב ההורים.

אלא שיו"ר הסתדרות המורים בבת ים, ענת דדון, מסבירה כי ההורים צריכים להודות לה ולנציגות הגננות שנאבקות כדי לשמור על הילדים.



לטענת הסתדרות המורים, עיריית בת ים ממשיכה לפגוע קשות בתנאי העבודה של הגננות וביכולתן לספק חינוך איכותי לילדי העיר, בכך שהיא אינה דואגת לשיבוץ סייעת שנייה בגני ילדים לפעוטות בגילאי 3-4.

"למרות פניות רבות שהעירייה קיבלה בכתב ובעל פה ולמרות שהתקן מחייב הפעלת גן בהרכב של גננת ושתי סייעות, שעבורו העירייה מקבלת תקציב ממשרד הפנים, העירייה ממשיכה להתעלם, פוגעת בגננות ובילדים ופועלת בניגוד לנהלים", כך טוענים בהסתדרות המורים.

עוד טוענים בהסתדרות המורים, כי בין היתר, בעקבות המחסור בסייעות הן נאלצות להתנייד בין הגנים ומי שנפגע הם הילדים והגננות שנותרות עם סייעת אחת בגן עם ילדים, שלא פעם אינם גמולים וזקוקים לסיוע רב.

יו"ר הסתדרות המורים בבת ים ענת דדון, שמשמת כיו״ר המחלקה לגננות בארץ, אמרה כי "גם אחרי שהעירייה קיבלה את סכסוך העבודה, היא אינה טורחת לתקן את הדרוש תיקון. וממשיכה להפעיל גנים בתקן חסר, שפוגע בילדים ובנשות הצוות".

בהתייחסה לטענת ההורים, כי השבתת הגנים למעשה פוגעת בהם, השיבה: "ההורים צריכים להגיד לי תודה במקום לכעוס. אני שומרת על הילדים שלהם".

לדבריה, מדובר במהלך שנועד להגן על הילדים הרכים. "מתי נתעורר, רק כשיקרה אסון? אני לא מוכנה לקחת סיכון על חשבון הילדים ובטח שלא אקח סיכון לכך שגננת שלי תשב בכלא. ההורים חייבים להיות חלק מהמאבק הזה, החיים של הילדים שלהם בסכנה יום יומית כשאין מספיק סייעות", הבהירה דדון.

עם זאת, לצד הטענות הקשות, דדון מציינת לטובה את התנהלות העירייה בנושא: "עיריית בת ים עושה מאמצים עילאיים לאחרונה במטרה להתמודד עם מצוקת הסייעות, הם אפילו מביאים סייעות כל הדרך מירושלים במוניות כדי למצוא מענה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. צחי

    מה עושים אם גננת שמתעללת בסייעת שלה ועוד אחרי זה מתפלאים למה סייעות לא מגיעות לעבודה

  2. אבא מודאג מאוד

    צודקת במיליארד אחוז כל הכבוד לך שאת לא שותקת לאור המחדל המרושע הזה שמסכנים את החיים של הילדים שלנו בכוונת זדון

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות