עוגת יום הולדת
צילום: Ruth Black / shutterstock.com

המחסור בסייעות: הילד שביקש לחגוג יום הולדת גילה שהגן סגור

אמו של הילד בן השלוש הגיעה לגן עם עוגה ואז גילתה שהגן לא ייפתח מפני שאחת הסייעות חולה. היום (ראשון) הגיע הילד ובני משפחתו לחגיגת יום הולדת בלשכת ראש העירייה

פורסם בתאריך: 24.11.19 09:48

המחסור בסייעות פגע בבן שלוש שתכנן לחגוג יום הולדת אבל גילה שהגן סגור.

ביום שישי הגיעה נרגשת אמו של הפעוט עם עוגת יום הולדת. אלא שאז גילתה כי הגן לא נפתח בעקבות מחסור בסייעת. זאת, לאחר שאחת הסייעות נאלצה להישאר בביתה משום שחלתה.

האכזבה מסגירת הגן וביטול יום ההולדת הופצעה בין קבוצות הורים ברשתות החברתיות, והגיעה לידיעתו של ראש העירייה, צביקה ברוט, שהודיע כי יערוך לפעוט יום הולדת בלשכתו. יום ההולדת מתוכננת להתקיים היום (ראשון).



מצוקת הסייעות היא בעיה שעמה נאלצים להתמודד בבת ים ובכל הארץ. כאשר באחרונה חוזרת ומאיימת הסתגרות המורים על השבתת גנים בעקבות המחסור בסייעות והעובדה שלא פעם גננת וסייעת אחת נאלצות להתמודד לבד עם כל ילדי הגן ולעיתים הגנים אינם נפתחים כלל.

כך קרה ביום שישי האחרון בבת ים, כאשר הפעוט בן השלוש לא חגג יום הולדת יחד םע חבריו, כפי שתוכנן.

אכזבתה של אמו של הפעוט גרמה להורים רבים להעלות ביקורת חריפה על כך שהוחלט לסגור את הגן, ולפגוע בילדים. כם בוועד ההורים העירוני התייחסו למקרה, והעלה פוסט לעמוד הפייסבוק, וביקש מהגולשים להצטרף ולברכות ולשמח את הפעוט.

בפוסט נכתב כי הפשוט "היה אמור לחגוג היום יום הולדת בגן אבל לצערנו הגן לא נפתח והוא חזר הביתה עם העוגה מאוכזב". הגולשים אל שנארו אדישים.

הבוקר כדי לפצות את הפעוט ולהשכיח את האכזבה, הזמין ממלא מקום ראש העירייה מחזיק תיק החינוך, אלי יריב, את הפעוט ואת משפתחו ללשכת ראש העירייה, צביקה ברוט, לחגיגת יום הולדתו. בהמשך תתקיים חגיגה גם בגן, כפי שתוכנן ביום שישי.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אהוהבחהב

    אתם עושים סיפור כאילו מה קרה ??? הגננת הייתה חולה נשארה בבית אם היא הייתה מגיעה היו עושים כתבה שהגננת הגיעה חולה לגן והדביקה תילדים לא משנה מה יהיה אתם עושים מזה פיל על דבר קטן סבבה הילד התאכזב כואב הלב אבל לא צריך את הפינוק הזה זה יותר מדי מכל דבר קטן עושים רעש במדינה הזאת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות