צילום: Robert Kneschke / shutterstock.com

"מפחדת לקבל מכות": כבר שבועיים שבת ארבע אינה הולכת לגן מחשש לאלימות

אמה של הילדה זועמת ודורשת פתרון מיידי. העירייה: "מייחסים חשיבות עליונה לביטחונם של ילדי הגן והצוותים"

פורסם בתאריך: 13.11.19 16:22

כבר שבועיים שהורים לילדה בת ארבע מבת ים אינה הולכת לגן מחשש כי תוכה על ידי אחד הילדים. "היא מפחדת לחזור לגן, אחרי שהילד חנק ודחף אותה ואחר כך גם עלה עליה – היא עברה ממש התעללות", מספרת אמה.

לדברי האם, הילד גם תקף את הסייעת ופצע אותה ביד. "בכל פעם משעים את הילד מהגן ואחר כך מחזירים אותו ולא פותרים את הבעיה", היא אומרים, "למה אני צריכה לקחת סיכון שחלילה הוא שוב ייטפל לבת שלי? ואולי בפעם הבאה זה יהיה חמור יותר?".



האם מוסיפה כי בעירייה מודעים למצב הבעייתי ואף השעו כאמור את הילד מהגן מספר פעמים, אך זה לא מספק אותה והיא מתכוונת להעביר את בתה לגן אחר. "יש מישהו אחד נורמלי שהיה שולח את הבת שלו חזרה לאותו מקום בו היא הוכתה ונחנקה? אני רוצה לראות את האנשים בעירייה, אם זה היה קורה לאחד הילדים שלהם הם היו הופכים כיסאות".

"הילדה שלי אמורה להיות בגן, ללמוד ולהתקדם בחייה, אבל כעת הכל נתקע והיא נשארת איתי בבית מפוחדת ולא מוכנה לעזוב", מספרת האם. "היא באה איתי לכל מקום, יש לה טראומה מאז המכות שהיא חוותה, ואני מתפללת שיעזרו לי. לצערי הימים עוברים ואין אף אחד שמתעניין בנו. אני רק רוצה שהילדה שלי תחזור להיות מאושרת".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "אנו מייחסים חשיבות עליונה לביטחונם ולשלומם של ילדי הגן והצוותים החינוכיים, ובוחנים ומטפלים בכל אירוע חריג בצורה מעמיקה ויסודית. המקרה הנ"ל מורכב מהמוצג בכתבה, ומטופל בצורה מקיפה של אגף החינוך והפיקוח של משרד החינוך. הפעילות בגן מתקיימת כסדרה, ומפאת צנעת הפרט, והעובדה שמדובר בקטין, לא נוכל להרחיב מעבר לכך לטענות".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. סוזי

    אמא יקרה כתבי מכתב למשרד החינוך ולקאד העיריה שלכם. אם לא תעשי בלאגן לא יעזור. שמרי על בתך.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות