תלמידי תיכון עם מחשבים
צילום: / Roman Samborskyi Shutterstock.com

מאות בני נוער נרשמו לקורס מחשוב: "אנחנו נלחמים בדעות הקדומות שיש על בת ים"

יותר מ-300 נערים ונערות נרשמו לקורס מקצועי בטכנאות מחשבים. ''הופתענו מאוד שיש היענות כל כך גדולה מצד הנערים הצעירים בבת ים"

פורסם בתאריך: 28.10.19 16:46

מעל ל-300 נערים ונערות, תלמידי כיתות ט' עד י"ב, נרשמו לקורס טכנאות מחשבים וסלולרי של חברת AssafMedia, בשיתוף עיריית בת ים והחברה לתרבות פנאי וספורט, שייפתח השבוע במתנ"ס גאולים.

"אף אחד לא ציפה לכמות כזו של נרשמים", סיפר אסף לוי, מנכ"ל AssafMedia שיזמה את הפרויקט. "הופתענו מאוד שיש היענות כל כך גדולה מצד הנערים הצעירים בבת ים".



הקורס מתקיים ללא תשלום, במטרה לתמוך בהעצמת בני הנוער בעיר, הכנתם לתפקידי מפתח בצבא וגם לתרומה לקהילה. חברת "אסף מדיה" מאתרת ומגייסת בני נוער מוכשרים, על מנת להעניק להם כלים מקצועיים לעתיד.

אסף מוסיף כי מדובר בקורס מקצועי ומקיף, שנפתח רק פעם בשנה. "אנחנו מלמדים בו את כל החומר מן היסוד ומעניקים לנערים כלים חשובים לעבודה בתחום ההיי-טק והמחשוב".

החברה מתגאה בבוגרים שסיימו את הקורס. "יש לנו כבר הוכחות בשטח, של תלמידים שלנו מבת ים, שמשרתים כיום בצה"ל בתפקידים בכירים ביחידות המחשוב וגם בוגרים שהשתלבו בתפקידים בחברות הייטק מובילות", אומר אסף.

"כל מי שעבר את הקורס, נמצא כיום במקום מבטיח בחיים", מבטיח אסף. "העובדות מדברות בעצמן: תלמיד בת-ימי ממוצע מתחיל בנקודת פתיחה נמוכה מול 'המתחרים' שלו בערים אחרות, בשוק העבודה ובתפקידים בכירים בצה"ל", מסביר אסף.

המיזם המשותף נועד לסייע הן לבני הנוער של בת ים והן לתושבי העיר. הנערים שיסיימו את הקורס בהצלחה, אמורים להעניק סיוע טכני לתושבי העיר בת ים בנושאי מחשוב, ללא כל עלות לתושב המקומי.

"אנחנו נלחמים בדעות הקדומות שיש על אוכלוסיית בת ים. במהלך שלוש השנים האחרונות, אנו מפעילים את פרויקט "מגה בית"- מעבדה חברתית לתיקון מחשבים, בעיר ואנחנו רואים מגמת שיפור גדולה מאוד", מדגיש אסף.

"יש נערים שייעדו להם תפקידים קרביים ותומכי לחימה בצה"ל, אך ברגע שבלשכת הגיוס שמעו שהם עברו את הקורס שלנו, הציעו להם תפקיד אחר וכיום הם מוצבים ביחידות המחשוב הבכירות בצה"ל.

"ומכאן והלאה, כל מסלול החיים משתנה", אומר אסף. "יש גם נערים במצוקה שלמדו אצלנו והיום עובדים בחברות ההייטק השונות ברחבי הארץ וזו גאווה גדולה עבורנו".

הקורס, הכולל 22 מפגשים הנפרשים על פני כחודשיים, ייפתח ביום חמישי הקרוב, במתנ"ס גאולים בבת ים, בהשתתפות מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך אלי יריב.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות