גן הילדים בריזה

בעקבות תלונות ההורים על חולדות: גן הילדים הועבר למבנה חלופי

לאחר ניסיונות ההדברה נגד חולדות ועכברים והצבת מלכודות בחצר גן הילדים "בריזה", החליטה העירייה להעביר את פעילותו למתנ"ס הבונים

פורסם בתאריך: 27.10.19 17:51

גן הילדים בריזה בבת ים הועבר לפעילות במבנה חלופי, לאחר שהתקבלו תלונות רבות מצד הורי הילדים על פיזור מלכודות בחצר המשחקים של הגן.



בשבוע שעבר כתבנו כאן ב"השקמה-בת ים", על פוסט שפרסם אחד ההורים, שבו סיפר כי הורי הילדים קיבלו הודעה מצוות הגן, שהזהיר אותם מפני הימצאותן של מלכודות ללכידת חולדות, שהוצבו ברחבת הגן.

מיד נוצרה בהלה גדולה בקרב ההורים, וחלקם אף לא שלחו את ילדיהם לגן בטענה כי קיים חשש ממשי לבריאות ילדיהם.

בעיריית בת ים שבו והדגישו, כי עוד בחודשי הקיץ, במסגרת ההכנות לפתיחת השנה, העירייה ביצעה הדברה נגד חולדות ומזיקים בשטח הגן. כמו כן, בחופשת סוכות בוצעה הדברה משלימה.

במקביל, לאחר ששמע על חששות ההורים, החליט מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך אלי יריב, להעביר את פעילות הגן למשך מספר ימים למתנ"ס הבונים שברחוב אורט ישראל, מתוך רצון לשמור על בטחון ובריאות הילדים, עד לעקירת הבעיה מן השורש.

יריב הוסיף כי אמש (מוצ"ש) הועבר כל ציוד הגן למבנה החלופי, ובמהלך הימים הקרובים יקבלו ההורים ליווי וייעוץ מהעירייה.

הורים לילדי הגן ברכו על ההחלטה: "אנחנו מודים לעיריית בת ים על האוזן הקשבת בנושא הילדים שלנו. העבירו אותם כרגע למבנה זמני, ולא אכפת לנו שהילדים ישהו בו במשך כל השנה, העיקר שיתוקנו כל המחדלים בגן".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "לאחר שהתקבל דיווח על עכבר שנראה בגן ביום שישי, הורה ראש העיר צביקה ברוט לשלוח באופן חריג כבר במהלך יום שישי אחר הצהריים צוות הדברה על מנת לאתר את מקור הבעיה.

"להערכתם מקור הבעיה הוא ביוב פתוח בבניין סמוך, אך הם לא הצליחו לאתר בוודאות את הבעיה. בשל כך הורה ראש העיר להעביר את הגן למתקן עירוני אחר לכמה ימים, לצורך הדברה מאסיבית וחיטוי של הגן. ההעברה בוצעה אמש לאחר צאת השבת, לאחר שראש העיר אישר לצוותים לעבוד גם במהלך הלילה על מנת להכשיר את הגן עד לשעות הבוקר".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות