סגאת הגג בביה"ס דוד אלעזר: העירייה מתכוונת לתבוע את המהנדס

העירייה טוענת כי נגרם לה נזק כבד, בעקבות חוו"ד שמסר המהנדס, שלא ממש יודע על מה מדובר: "העירייה לא פנתה אליי"

פורסם בתאריך: 25.10.19 09:40

עיריית בת ים מתכוונת להגיש תביעת נזיקין נגד המהנדס שהעניק חוות דעת שגויה בנוגע להריסת הגג של בית הספר דוד אלעזר, אשר, לטענת העירייה, לא עמדה במבחן המציאות בשטח.



לטענת העירייה, המהנדס קבע כי ניתן לשקם את הגג הקודם, אך התברר בדיעבד שקביעה זו לא הייתה נכונה.

בתוך כך, הוחלט להפסיק את עבודתו של המהנדס ובנוסף לא הועבר לו תשלום על עבודתו בסך עשרות אלפי שקלים.

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך אלי יריב מסר: "בעקבות חוות הדעת השגויה שהמהנדס נתן לנו, נגרם נזק כבד לעירייה, כמו כן במהלך החודשים הללו, לילדים לא היה מקום חלופי לשחק והמתחם היה סגור לפעילות. הוריתי להפסיק את עבודתו לאלתר ולהוציא אותו מרשימת הספקים שעובדים עם העירייה ולא להעביר לו תשלום על עבודתו".

לפני כחודשיים, ולאחר שהבינו בהנהלת העיר כי במקום עבודות החיזוק יש להרוס את הגג המסוכן ולבנות אותו מחדש, בוצעו עבודות ההריסה במהלך החופש הגדול.

כתוצאה משינוי התוכנית המקורית, הקמת הגג החדש לא הושלמה עד לפתיחת שנת הלימודים, לכך התייחס אז יריב כשאמר: "הקמת הגג מתעכבת בשל בדיקת בטיחות נוספת למבנה, שהתקיימה אתמול ואושרה היום עמודים להקמת הגג כבר ניצבים שם והגג יוקם בימים הקרובים".

המהנדס מסר בתגובה: "אני לא יודע על כך שום דבר, העירייה לא פנתה אליי. חוות הדעת שלי היא לא שגויה ואני עומד מאחוריה. לא היה צריך להרוס את המבנה".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ראובן

    יותר טוב ,שעירית בת- ים תתחיל לאכוף חוקים כמו בכל עירי נורמלית .לידי בפרוייקט תמ"א ברח בר- אילן 69 העיריה לא עשתה כלום כשהפועלים ממקום קרעו כבלים של עמוד מתח גבוה ,שמסכן את כל העוברים ושבים בלי שום תגובה מעירית בת- ים .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות