ילד עצוב יושב על מיטה
אילוסטרציה: שאטרסטוק

תלמיד החינוך המיוחד הורד מההסעה באמצע הרחוב בוכה ומבולבל

"בנס לא קרה אסון", אומרת אמו של ילד בן שבע

פורסם בתאריך: 3.10.19 13:58

"הילד בכה ברחוב ולאף אחד לא היה אכפת, במזל לא קרה כאן אסון", כך אומרת אם לילד בן שבע, תלמיד בית הספר לחינוך מיוחד בבת ים, שהורד מההסעה ברחוב סמוך לביתו, ללא כל השגחה.



"הייתי בעבודה כשנודע לי שהילד שלי לבד ברחוב, בוכה ומבולבל", מספרת האם, "נבהלתי מאוד. מי שהודיע לי הוא בעל חנות שנמצאת מול הבית שלנו. הוא אמר לי שהילד נמצא איתו, בוכה בהיסטריה. הוא לא הצליח להרגיע אותו. הילד שלי אמור היה לרדת בצהרון. הוא לא יודע ללכת מרחוב ז'בוטינסקי שם אנחנו גרים לצהרון ברחוב הרשת".

האם שהצליחה להרגיע את בנה שנשלח לצהרון בעזרת בעל החנות, לא מפסיקה לחשוב מה היה קורה אילו בנה היה נותר לבד ברחוב. "השאירו אותו ללא השגחה ברחוב", אומרת האם, "הוא ניסה להסביר שעליו לרדת בצהרון אבל אף אחד לא הקשיב לו. תודה לאל שלא קרה שום אסון".

מעיריית בת-ים נמסר בתגובה: "מדובר באירוע חריג וחמור ביותר שאסור שיקרה, אנחנו מתנצלים על עוגמת הנפש. אגף החינוך יבצע תחקיר עומק ויחדד נהלים על מנת שמקרים דומים לא יחזרו על עצמם".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אמא לילד מיוחד

    חמור מאוד !! צריך לטפל בזה , מזל שלא קרה משהו . וטוב שיש אנשים טובים באמצע הדרך …

  2. א.א

    מאוד מקווה שמי שהוריד ככה ילד בן
    שבע לבדו יקבל פיטורים ואם חלילה כן היה קורה משהו לילד אז מאסר עולם….אבל אין מה לדאוג כאן הרי כל אחד ימשיך בחייו כרגיל…לא קרה כלום ויהיה בסדר…זה מה שנהוג כאן ולכן כל פעם נשמע כאלה דברים ויותר גרועים….מקווה שהילד לא קיבל פוסט טראומה מהמקרה הזה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות