כיתה ד'2 בבית הספר יד מרדכי
כיתה ד'2 בבית הספר יד מרדכי

ויתרו על יום כיף בסופרלנד: תלמידי כיתה ד'2 תרמו לבת 4 שחולה בסרטן

תלמידים בבית הספר היסודי "יד מרדכי" זכו בתחרות בקיאות על ספרים שקראו וקיבלו כאלפיים שקלים מהעירייה אותם העדיפו לתרום

פורסם בתאריך: 15.9.19 14:30

תלמידי כיתה ד'2 בבית הספר היסודי "יד מרדכי" זכו בתחרות קריאה עירונית בסוף השנה שעברה. הפרס הנחשק היה יום כיף בסופרלנד לכל הכיתה, אך במקום לצאת ליום הכיף בחרו לתרום את הכסף המיועד לפרס לחגיגת יום הולדת של ילדה בת 4 אשר חולת סרטן. תחרות עידוד הקריאה שהתקיימה בסוף השנה שעברה בחנה תלמידים על ספרים שקראו, ולאחר שהוכיחו בקיאות זכו תלמידי כיתה ד'2 בפרס הנחשק- 1,800 שקלים, אותם העבירה העירייה אל בית הספר. 



מנהלת בית הספר "יד מרדכי, אביבית מיסטריאל, כתבה בחשבון הפייסבוק הבית ספרי כי "הלב מתמלא בגאווה. מיותר לציין כי זהו חלומו של כל ילד, במיוחד שיום הכיף אמור להתקיים במקום יום לימודים שגרתי בבית הספר, אבל אז החליטו המקסימים שלנו בשיתוף מורתם האלופה מורן סופר, לקחת את הכסף שקיבלו עבור הפעילות, ולהגשים בו משאלה של ילד חולה".

תלמידי הכיתה פנו לעמותת "משאלת לב" אשר הכירה להם את יהלי בת הארבע, אשר חולה במחלת הסרטן, ומשאלתה הייתה לחגוג יום הולדת בסימן חד קרן. הסכום אותו תרמו התלמידים שימש לקניית בובות, כריות, וברכות בסימן חד קרן, יחד עם עמותת "משאלת לב" הוזמן מפעיל שינחה את יום ההולדת הצבעוני. תלמידי בית הספר כתבו ליהלי בת הארבע ברכות חמות. הורי הכיתה החליטו להצטרף לחגיגה ולקנות מתנות לכבוד יום ההולדת.

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב, אמר כי "אהבת האדם באשר הוא אדם, נתינה ועזרה הדדית אלו הערכים שמערכת החינוך בבת ים מנחילה לתלמידים. אנחנו גאים בתלמידים ובהנהלת ביה"ס יד מרדכי על היוזמה המבורכת איחולי לבריאות לילדה".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. גאה באנשים טובים

    מורה וילדים מהממים..
    כל הכבוד לכם!!!
    לא מובן מאליו שילדים מוותרים על יום כיף בשביל נתינה מבורכת כל כך..

  2. חני

    עדיין יש תקווה לדור העתיד. מעוררי השראה. עשיתם לי את היום. ובריאות שלמה לילד!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות