בית ספר כיתה תיכון
צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק

שביתה בבת ים במחאה על הקיצוץ בתקציב החינוך המיוחד

בתי הספר בעיר שבתו בין שמונה לתשע בבוקר כאות מחאה על קיצוץ בתקציב החינוך, הכולל גם הפסקת מימון הקייטנות בחגים לכלל התלמידים

פורסם בתאריך: 13.9.19 08:57

בתי הספר בבת ים שבתו הבוקר (שישי) בין 08:00 ל-09:00 במחאה על הפגיעה הקשה בתקציב החינוך המיוחד. הנהגת ההורים של בת ים החליטה לתמוך בהנהגת ההורים שהארצית שהודיעה על השביתה בטענה שפגיעה בתקציב החינוך המיוחד היא טעות שמשפיעה על כלל התלמידים.



ועד ההורים העירוני בבת ים טען כי סיבה נוסת לשביתה נגד משרד החינוך היא ביטול קייטנות החגים בחנוכה ובפסח לכל הילדים. "מגיע להם הרבה יותר, ומה שמגיע להם אסור שיהיה על חשבון שאר הילדים", נמסר בהודעת הוועד העירוני.

תקציב הקייטנות יספיק רק עד דצמבר, "מה שאומר שמינואר שוב לא יהיה תקציב לחינוך המיוחד לסיים את השנה", הוסיפו בוועד העירוני. בנוסף נטען כי לא ניתנה הכשרה מיוחדת למורים בכיתות הרגילות שילדים מהחינוך מיוחד הצטרפו אליהן. "פגיעה בחינוך המיוחד היא פגיעה בכל ילדי ישראל. כוחנו באחדותנו, ואם לא נתאחד יפגעו בילדינו", סיכמו.

הנהגת ההורים הארצית הסבירה את ההחלטה להכריז שביתה בכלל מוסדות הלימוד בארץ, "במסגרת תקציב 2019 נכשלו משרדי החינוך והאוצר כשלא נערכו ולא תקצבו את החינוך המיוחד. הכישלון נובע בעיקר מהערכה שגויה של מספר תלמידי החינוך המיוחד והמשמעות היא פגיעה קשה בכל התלמידים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות