מורה בבית הספר
מורה בבית הספר

"אני אמא של מלכת הכיתה": המורה מבת ים שנלחמת בחרמות כובשת את הרשת

רעות לוי מבית הספר "דרכא המר" הפתיעה את הכיתה שבה לומדת בתה, והצליחה להעביר שיעור חשוב לעשרות אלפי הורים וילדים

פורסם בתאריך: 12.9.19 14:58

רעות לוי, מחנכת בבית ספר "דרכא המר" בבת ים , ואם לשלושה ילדים, הצליחה השבוע לכבוש את הרשת, לאחר שהעלתה פוסט בנושא החרמות בבתי הספר וסיפרה על שיעור שהעבירה בכיתה של הבת שלה, בעקבות חרם שהובילה.

לפני שבוע העלתה לוי לדף הפייסבוק שלה פוסט, שנפתח במשפט "אני אמא של מלכת הכיתה, מודה", ובו סיפרה כי בשנה שעברה פרץ ויכוח בין בתה לבין ילדה אחרת מהכיתה.

"אותה ילדה חלשה ממנה חברתית, באופן טבעי כל הבנות הלכו אחרי הבת שלי", סיפרה לוי, "אמה של הילדה התקשרה וסיפרה לי מה קרה, הבטחתי לה את הטיפול הטוב ביותר. אני אמא שלא מכסה עיניים, שלא בטוחה שהילדים שלי הם הכי מושלמים בעולם, יש דברים שצריך לעבוד עליהם וזהו תפקידנו".



בהמשך סיפרה לוי כי בעקבות המקרה החליטה להגיע לכיתה של הבת שלה, והעבירה שיעור בנושא החרמות בבתי הספר. "העברתי שיעור על חרם, על כבוד לאחר ועל ההשלכות הנוראיות של מעשה כזה", סיפרה בפוסט, "הילדה שלי הייתה המומה מהכניסה שלי לכיתה שלה ובטח מהנושא שהעברתי. השיחה הפרטית שלנו הגיעה אחר כך. מבטיחה לכם שהבת שלי יצאה מהיום הזה אחרת".

לוי הוסיפה וסיכמה "גם אם לילדים שלכם קל חברתית תהיו ערניים תבדקו את הטלפונים שלהם , תדאגו שיהיו בני אדם טובים והוגנים כלפי החלשים יותר, לא הייתם רוצים שזה יקרה לילד שלכם".

את התוכן אותו העבירה לוי בכיתה של ביתה, היא הציעה להורים בדף הפייסבוק שלה, ועד כה הוא הועבר ליותר משלושת אלפים הורים ומורים ברחבי הארץ, אשר יכנסו בימים הקרובים לבתי הספר ויעבירו את השיעור החשוב.

"בשנים האחרונות יש ריבוי מקרי חרם בבתי הספר ואנחנו חייבים לפעול כדי למגר אותם", אומרת לוי ל"השקמה בת ים". "אם פעם הילדים המוחרמים היו משאירים בבית הספר את המורכבות החברתית וחוזרים לביתם בשעות הצהריים, היום בעידן הווטסאפים והרשתות החברתיות הכיתה נמצאת עם הילדים בכל מקום, וההתמודדות עם החרם והבדידות היא קשה עוד יותר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שושנה

    לצערי זה היה כך לפני עשרות שנים ועם כל הרצון הטוב לשנות בתור אחת שהיתה במערכת ומורים שדיברו שנים על הנושא שום דבר לא משתנה ההיפך רק מחמיר וחבל

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות