מועצת התלמידים של בת ים

בשורה לנוער בבת ים: מועצת התלמידים העירונית קיבלה את "אות המועצה היוזמת"

במהלך טקס מטעם בוגרי מועצת התלמידים והנוער הארצית זכתה המועצה בפרס היוקרתי. יו"ר המועצה מרקוס מורלי: "במהלך השנה החולפת הובלנו מעל 30 פרויקטים"

פורסם בתאריך: 1.9.19 16:32

מועצת התלמידים של בת ים זכתה בפרס "אות המועצה היוזמת", מטעם עמותת מתנ"ה (בוגרי מועצת התלמידים והנוער הארצית). במהלך טקס מרגש שהתקיים בירושלים חולקו מלגות ותעודות וגם שמה של המועצה הבת ימית נישא על הבימה.



את האות קיבלה המועצה הבת ימית יחד עם מועצת התלמידים של הערים אשקלון ורחובות. הפרס ניתן למועצות אשר הצטיינו בלקיחת יוזמה וביישום מסמך הועידה ויצרו פעילויות שונות לטובת הנוער בעיר.

בוועידת החינוך של ערי ישראל שהתקיימה לפני שבוע בעיר בת ים, התייחס ראש העיר, צביקה ברוט לזכייה ואמר:  "המועצה זכתה באות המועצה היוזמת ואם יש משהו שאנחנו גאים בו זה הנוער שלנו שהוא חלק בלתי נפרד מהעשייה הזו".

כבכל שנה מתקיימת הוועידה הארצית של מועצות התלמידים והנוער על מנת להנחות את קווי היסוד של המועצות ברחבי הארץ ומתוך רצון להוקיר את המועצות אשר יזמו ופעלו למען הנוער בעירם, תוך יצירת מעורבות של בני נוער רבים בעיר.

יו"ר מועצת התלמידים והנוער, מרקוס מורלי, מסר: "לאחר שנה קשה ומאתגרת בה מועצת התלמידים והנוער העירונית בת ים פעלה ללא הרף, מרגש להסתכל לאחור ולבחון את העשייה הענפה שקיימה מועצת התלמידים והנוער למען בני ובנות הנוער בעיר", עוד הוסיף "במהלך השנה החולפת הובלנו מעל ל- 30 פרויקטים, אני שמח שנפלה בחלקי הזכות להיות חלק ממועצה זו ולעמוד בראשה".

"אני מברך את נציגי המועצה על עבודתם במהלך השנה האחרונה. אני בטוח שנגיע להישגים רבים. בהזדמנות זו אני רוצה להודות למנהל המחלקה לנוער וצעירים מר יניב ויסמונסקי, שתמך ועזר בכל מה שהיה צריך תמיד. נמשיך לפעול למען בני הנוער ולהביא כבוד גדול ברמה עירונית".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות