כיתה א בת ים

שלום כיתה א': מה מאחלים לעצמם התלמידים החדשים בבת ים?

43 כיתות א' ייפתחו בבת ים בראשון בספטמבר, תפסנו לשיחה כמה תלמידים שייכנסו לבית הספר בפעם הראשונה

פורסם בתאריך: 30.8.19 09:47

כ-22 אלף תלמידים יתחילו בראשון בספטמבר את שנת הלימודים במוסדות החינוך בבת ים. 43 כיתות א' ייפתחו השנה, בהן ילמדו 1,200 תלמידים נרגשים. הכירו 12 ילדים שיעלו לכיתה א', החלומות, החששות והמעבר המרגש מהגן לכיתה א' עם החברים, ובלעדיהם.



נוגה חג׳ג׳ תתחיל ללמוד בבית ספר "שירה חדשה", "החלום שלי הוא להיות אחות בבית חולים, ואני מתרגשת מהתלבושת האחידה של בית הספר, ומהמפגש הראשון עם מחנכת הכיתה". נוגה תעלה לכיתה א' לצד חברותיה מהגן, "מעודד אותי שיהיו איתי חברות שאני מכירה מהגן, והחברה הכי טובה אוריה".

נוגה חג'ג'

אביב כהן ילמד בבית ספר "סוקולוב", "החלום הכי גדול שהיא הוא לגדל חמוס". אביב הוסיף כי "הכי מרגש אותי להכיר חברים חדשים. אני עובר לאזור אחר בעיר ולא אהיה עם החברים מהגן, אבל אין לי חששות". אביב אמר בהתרגשות כי "קנינו את כל הספרים והמחברות ועכשיו אני מחכה כבר להתחיל את השנה החדשה".

אביב כהן

גלעד קיפן עולה לכיתה א' בבית ספר "אורות התורה", "החלום שלי הוא להיות חייל". גלעד אמר כי "אין לי חשש בכלל כי האחים הגדולים שלי יהיו שם גם. אני מאוד מתרגש לעלות לבית ספר, והחברים שלי מהגן כולם יעברו איתי לכיתה א'". גלעד הוסיף כי "קנינו תיק חדש וקלמר תואם לכיתה א' וגם בקבוק ותיק אוכל. קניתי עם אמא ספרים ומחברות ועטפנו את כולם ורשמנו את השם עם מדבקות יפות".

גלעד קיפן

הלל יפרח תלמד בבית ספר "הרצל", "החלום שלי הוא להיות שוטרת. אני מתרגשת מהיום הראשון בכיתה א' וחוששת מההיכרות עם החברים החדשים".  בכיתה של הלל יהיו שלושה ילדים מהגן, והיא סיפרה כי "כל הבית מחכה בהתרגשות, גם הסבתות מוכנות ליום הראשון בכיתה א'. התיק כבר מוכן ליציאה מהבית".

הלל יפרח

אמילי וינברגר תלמד בבית ספר "הנשיא", "החלום שלי הוא להיות פיה. ואני הכי מתרגשת להכיר חברים חדשים". אמילי חשפה כי חוששת, "אני חוששת שילדים חדשים לא ירצו להיות חברים שלי. אני רוצה להיות התלמידה הכי טובה בבית הספר". אמילי תעלה עם כמה חברים מהגן, "מדד ההתרגשות הוא תשע".

אמילי וינברגר

נהוראי לחיאני ילמד בבית ספר "יד מרדכי", "החלום שלי הוא להצליח בלימודים ולהיות תלמיד חרוץ". נהוראי הוסיף כי "אני מתרגש להכיר חברים חדשים ומורה חדשה. מהגן אף אחד לא עובר איתי לאותו בית ספר אבל יש ילדה בשם אגת שהיא חברה שלי מהגן הפרטי". אגת ונהוראי היו ביחד מגיל שנה וחצי ועד גיל 4 ועכשיו הם מתרגשים לחזור לאותה הכיתה. "התיק מוכן וכך גם הבגדים ליום הראשון", נהוראי בטוח שהוא יהיה תלמיד טוב בעיקר בחשבון, "אני אלוף בזה".

נהוראי לחיאני

הכירו גם את איתמר יוחנן העולה לכיתה א' בבית ספר "משה שרת", "החלום שלי הוא להיות גיבור על". איתמר הוסיף כי "אני מתרגש מהלימודים בבית הספר ומדברים חדשים אבל אני לא חושש מכלום". הוא מספר לנו שיהיה איתו בכיתה עוד חברים מהגן. האם ליאת מוסיפה "אני שמחה שזכינו לקבל את המורה מאיה לאחר שהיתה המחנכת של הבן הבכור אריאל שעולה לכיתה ד' בבית הספר". 

איתמר יוחנן

רותם אמיגה ילמד בבית ספר "משה שרת", "החלום שלי להיות רב חובל להיות אחראי על ספינות ועל כל האנשים שעובדים שם". רותם מוסיף כי "אין לי חששות מכיתה א' אני חושב שהכל יהיה בסדר ואני אסתדר ".הוא מספר כי חבריו מהצהרון נהוראי והילה יהיו יחד איתו. "אני חושב שיהיו לי עוד חברים ואני מתרגש שאני עולה לכיתה א'. מהרגע שאני אהיה לבית הספר. אני אצחיק את הילדים ויהיה לי כייף". 

רותם אמיגה

ליאן כהן שתעלה לבית ספר "ירושלים" אמרה כי החלום הכי גדול שלה הוא "להיות זמרת. ואני מתרגשת ממסיבות ימי הולדת". ליאן אמרה כי"אני חוששת להיות לבד בבית הספר, ומקווה שהילדים שהיו איתי בגן יהיו גם בכיתה א', ושאני אלמד טוב".

ליאן כהן

אגם יוסף, עולה לכיתה א' בבית הספר "יגאל אלון", "אני הכי מתרגשת מזה שני אראה את החברים שלי ואת המחנכת שלי שמרית שאני מאוד אוהבת". אגם חשפה כי "החלום שלי הוא להיות גננת או שוטרת כשאני אהיה גדולה. אני קצת חוששת מהלימודים, זה נראה לי קשה. כל החברים מהגן יהיו איתי".

אגם יוסף

יהלי סרנגה עולה לכיתה א' בבית ספר "הרצל","החלום שלי הוא להיות כבר בכיתה א'". סרנגה הוסיפה כי "אני מתרגשת ללמוד אנגלית. ולהיות עם חברה שלי ליה מהגן. אני שמחה  שיש לי תיק של LOL".

יהלי סרנגה

לזר רפבה ילמד בבית ספר "שרת", "אני חולם לעזור לאנשים ולבעלי החיים, ואני מתרגש וקצת חושש להכיר חברים חדשים". לזר הוסיף כי "אני מאוד אוהב ללמוד. נהניתי מאוד מהמפגש הכיתתי שהיה בטקס קבלת כיתה א' השבוע, ואני כל יום שואל מתי יגיע יום ראשון כבר כדי שאני אוכל ללכת לבית ספר".


לזר רפבה

שושנה שי לי אללוב, תלמד בבית ספר "עקיבא", "אני חולמת להצליח בלימודים ולהיות רקדנית בלט מקצועית. אני מכירה את בית הספר הזה מקרוב כי כל האחים שלי גדלו שם וגם דודים שלי ויש שם מנהלת מדהימה שאני מכירה את חני נגר, כך שיהיה כיף. שושנה הוסיפה, "רוב החברים מהגן ממשיכים איתי לבית הספר ואני מאוד שמחה על כך. מתרגשת מאוד כבר לפתוח את שנת הלימודים".


שושנה שי לי אללוב

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות