יו״ר הסתדרות המורים ענת דדון
יו״ר הסתדרות המורים ענת דדון

יו"ר הסתדרות המורים בוועידת החינוך בבת ים: "שנת הלימודים לא תיפתח"

ענת דדון הבהירה כי בהסתדרות המורים לא מתכוונים להיכנע במאבק על תנאי השכר של המורים

פורסם בתאריך: 26.8.19 17:03

יו"ר הסתדרות המורים, ענת דדון, אמרה הערב (שני) בוועידת החינוך בבת ים "הסתדרות המורים הודיעה ברגע זה ממש שהלימודים לא יפתחו בראשון ספטמבר".

ועידת החינוך של ערי ישראל התקיימה באודיטוריום העירוני על שם מנחם רוטשילד ברחוב שאול הדדי שבבת ים. בוועידה שהתקיימה לקראת פתיחת שנת הלימודים בהנחיית כתב ערוץ 13, אלמוג בוקר, לקחו חלק מובילי החינוך בבת ים, בכירי הנהגת העיר, נציגי המורים וההורים ועוד.



הועידה עסקה במצבה של מערכת החינוך בעיר ובכלל, על כניסת עולם הטכנולוגיה והחדשנות לבתי הספר, לאן מועדות פניו של החינוך בישראל, התמודדות מערכת החינוך עם המכשירים הסלולריים, עולם הרשתות החברתיות והדברים שאתם חייבים לדעת על החינוך במאה ה-21.

דדון הסבירה כי שנת הלימודים לא תיפתח בגלל נושא הפנסיה, "הסתדרות המורים מעסיקה בשכר יועצים פנסיוניום כדי לגלות כמה מורה שיצאה לגמלאות ירוויח. הנושא השני זה ימי המחלה של המורים. מורה זכאי ל-30 ימי מחלה בשנה וכשהוא חולה משרד האוצר שוב מוריד יום וחצי מחלה על יום אחד, או יומיים על פי נוסחאות שאנחנו לא מכירים. המזכ"לית חרטה על דגלה בשנתיים האחרונות לנהל משא ומתן עם משרד החינוך והאוצר ולצערנו, לא הגענו עד לרגע זה לפתרון. בראשון לתשיעי נכון לרגע זה לא יתחילו הלימודים בשום מוסד חינוך".

 

"המצב היום לא פשוט. אתמול שאלתי את המפקחות מה האתגר הכי גדול כמפקחות וכולן ענו לנו פה אחד: ההורים.
אני מקווה שנצליח לפתור את כל הסוגיות שעומדות לפנינו. אני מאחלת לכולנו שנת לימודים מוצלחת ופורייה גם אם זה יהיה בעשירי לספטמבר", סיכמה דדון.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות