מיזם "תיק לכל תלמיד"

"תיק לכל תלמיד": המיזם ההתנדבותי מבת ים הגיע ל-90 נקודות ברחבי הארץ

המיזם החל לפני חמש שנים במטרה לעזור לתלמידים ממשפחות מעוטות יכולת, כיום מונה עשרות מתנדבים ונמצא בפריסה ארצית

פורסם בתאריך: 12.8.19 16:40

המיזם "תיק לכל תלמיד", נוצר בכדי לדאוג לציוד לבית הספר לתלמידים מעוטי יכולת, מתקיים השבוע, חודש לפני פתיחת שנת הלימודים ב-1 בספטמבר. המיזם שהחל לפני כחמש שנים לאחר שירון לוי, המשנה לראש עיריית בת ים וראש מטה כחול לבן בעיר, יצר אותו בבת ים הגיע לכל קצוות הארץ, וכעת פועלות 90 נקודות של חלוקה.



המשנה לראש עיריית בת ים וראש מטה כחול לבן בעיר, ירון לוי, יזם את פרויקט "תיק לכל תלמיד"  לפני חמש שנים כדי לאפשר לכל תלמיד בישראל להתחיל את שנת הלימודים עם ילקוט חדש, מתנדבי המיזם מנקים את התיקים ואורזים בתוכם את הציוד לשנה החדשה. 

מיזם "תיק לכל תלמיד"

לוי אמר כי "המיזם תיק לכל תלמיד התחיל בבת ים ברמה המקומית, ובשנים האחרונות נפרס על פני יותר מתשעים רשויות שבהן יש מתנדבים של המיזם. השנה שמנו דגש על מעורבות של ילדים במיזם. באחת הדוגמאות יש את תמר שלקחה את זה צעד אחד קדימה וגייסה כספים. זה ממחיש לנו כמה הלב שלנו ושל הילדים שלנו נפתח כשאנחנו מתעסקים בדברים טובים".

מחר (שלישי) ב-13.8.19 ייערך הפנינג חזרה ללימודים במרכז הקהילתי בגאולים בסימן יזמות חברתית מחזור ואיכות הסביבה. ההפנינג יחל בשעה 16:30-18:00 כאשר יחולקו תיקים חדשים לתלמידי העיר ובנוסף יתקיימו סדנאות ג'גלינג, שזירת צמות, עמדת יצירה ומשחק והמארגנים מבטיחים הפתעות נוספות.

 

 

 

 

לדבריו, "אני שמח שראש העיר בבת ים צביקה ברוט נותן במה לנושא והשנה לראשונה נערוך הפנינג חזרה ללימודים של עמותת 'תיק לכל תלמיד' בשיתוף עם עיריית בת ים, ואני מזמין את הציבור להגיע".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תושבת בת ים

    שלום רב,
    אשמח לתרום תיקי בית ספר למיזם. היכן ניתן למסור אותם?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות