צילום: באדיבות אגף גנים ונוף
צילום: באדיבות אגף גנים ונוף

במסגרת עבודות הקיץ: 720 אלף שקל לניקוי חצרות וגינון במוסדות חינוך

מלבד שיפוץ המבנים יבוצעו עבודות להסרת מפגעים ושדרוג החצרות והמגרשים בבתי הספר ובגנים

פורסם בתאריך: 25.7.19 11:38

לקראת פתיחת שנת הלימודים תש"פ ובמסגרת עבודות הקיץ: פרויקט שדרוג סביבת הלימודים בחצרות הגנים ובתי הספר יצא לדרך.

מדובר בפרויקט בהיקף של כ-720 אלף שקל, במסגרתו יערכו עבודות גיזום, גינון ופינוי מפגעים בחצרות ומגרשים בכ-123 גני ילדים ו-17 בתי ספר. העבודות יימשכו עד סוף חופשת הקיץ.



הפרויקט נעשה באמצעות האגף לחזות העיר והמחלקה לאחזקת מוסדות חינוך, במטרה להסיר מפגעים בחצרות ובמגרשים.

העבודות שמבוצעות על ידי מחלקת אחזקת מוסדות ואגף גנים ונוף בעיריית בת ים, לאחר סקירה שנעשתה בכל מוסדות החינוך בעיר אחר מפגעים היכולים להוות סכנת בטיחות. מלבד הסרת המכשולים, במסגרת העבודות יבוצעו ניקיון משטחים, החלפת תשתיות גינון, עקירת עשביה יבשה, וחידוש דשא סינטטי.

הפרויקט דרש גם היערכות מצד אגף שפ"ע, לפינוי עשרות אלפי טונות של גזם מהחצרות והמגרשים במוסדות החינוך. את הפרויקט הובילו ראש העירייה, צביקה ברוט, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך אלי יריב, ומנכ״לית העיריה יודפת אפק-ארזי.

בעירייה מציינים כי מדובר בפרויקט תטופל הצמחיה שהוזנחה במשך שנים. זאת, במקביל לשיפוצי הקיץ שנערכים במוסדות החינוך בסכום חסר של 17 מליון שקלים.

כפי שפורסם אתמול (רביעי) לראשונה כאן ב"השקמה בת ים", במסגרת שיפוצי הקיץ ייערכו עבודות גם בבתי הספר שהוכרזו ככאלה שפועלים במבנים מסוכנים.

צילום: באדיבות אגף גנים ונוף

ראש העירייה צביקה ברוט מסר בעקבות העבודות: "במסגרת שינוי סדר העדיפויות קבענו שהבטיחות לפני הכל. במשך שנים התחום הזה הוזנח, אבל השנה לא הסכמנו לקחת סיכונים. השקענו סכום אדיר כדי לחדש את החצרות ולהפוך אותן ליפות יותר, וכך נעשה גם במסגרת שיפוצי הקיץ של המבנים״.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות