ילדה מדוכאת shutterstock.com By Pressmaster

אם לתלמידה: "המנהלת מתנכלת לבתי – האשימה אותה בצפייה בפורנו"

לטענת האם הרקע נעוץ בסירובה לשלוח את בתה לחינוך מיוחד. משרד החינוך: "הנהלת בית הספר לרבות המנהלת עושים ככול שניתן כדי לעזור לתלמידה"

פורסם בתאריך: 19.6.19 17:18

אם לילדה בכיתה ה' בבית ספר דתי בבת ים טוענת כי המנהלת מתנכלת לבתה ואף האשימה את הילדה כי צפתה בסרטון פורנוגרפי. "זה סיפור מצוץ מהאצבע", טוענת האם, "לא היה ולא נברא. אני מכירה את הבת שלי".



האם מספרת על מקרים נוספים שבהם הושפלה בתה ומוסיפה "פנינו למפקחת של בית הספר בנושא ולא זכינו למענה הוגן. אם ילדים אחרים מאחרים לבית הספר, המנהלת מכניסה אותם, אבל את הבת שלי לא. היא אפילו השעתה אותה מהלימודים".

עוד מספרת האם על מקרה נוסף בו הושעתה בתה מהלימודים: "שלשום הבת שלי לא הרגישה טוב. לקחתי אותה לרופאה שם קיבלנו אישור מחלה. כשבתי הביאה את האישור למנהלת היא לא קיבלה זאת. האישור לא מצא חן בעיניה אז היא השעתה אותה שוב".

הסיבה להתנכלות לבת שלה, טוענת האם, נובעת מכך שגורמי המקצוע החינוכיים רצו להעבירה לחינוך המיוחד, אך לאחר ערעור היא חזרה לחינוך הרגיל. "אני כבר לא יודעת מה לעשות", אומרת האם בייאוש, "פניתי גם בפקס לראש העיר ולא זכיתי למענה. הבת שלי לא קיבלה מהמנהלת שום עזרה. כנראה בגלל שהיא נשארה בבית הספר אנחנו מרגישים שהיא מתנכלת לבת שלנו".

ממשרד החינוך נמסר: "מדובר במקרה מורכב של משפחה המסרבת באופן שיטתי לקבל את חוות הדעת של הגורמים הפדגוגיים במשרד החינוך, ברשות ובצוות המלווה של בית הספר. לאור טענותיה של האם שנמשכות כבר תקופות ארוכה, התקיימו מספר רב של מפגשים מתוך כוונה לגבש שגרות עבודה ותוכנית אישית מסודרת עבור התלמידה. הנהלת בית הספר לרבות המנהלת עושים ככול שניתן כדי לעזור לתלמידה אולם הצלחת הדבר מחייבת שיתוף פעולה מלא של ההורים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות