עובדת מינהלה בבית ספר פוטרה לאחר שנעלמו כספי הורים

חשיפת "השקמה בת ים": בעקבות בדיקה שנערכה בבית הספר נמצא כי נעלמו כספים. ההורים טוענים כי התבקשו לשוב ולשלם לבית הספר. העובדת: "שכחתי להפקיד את הכסף"

פורסם בתאריך: 17.6.19 13:44

לאן נעלמו כספי ההורים בבית ספר יסודי בבת ים? ל"השקמה בת ים" נודע כי עובדת מינהלה בבית הספר פוטרה מתפקידה לאחר שהתברר כי נעלמו כספים. לאחר הבירור הכסף נמצא והוחזר והעובדת פוטרה.

לפני מספר חודשים פוטרה העובדת באופן מפתיע. זאת, לאחר שנמצא כי נעלם סכום של
כ-15 אלף שקל מכספי ההורים. העובדת הוותיקה זומנה לבירור בעקבות ביקורת שנערכה לפני מספר חודשים בבית הספר, ובמהלכה התברר כי נעלמו כספי הורים. בבירור הכחישה העובדת כי מדובר במעילה והסבירה כי מדובר בטעות ובכספים שלא הופקדו בבנק. בכל זאת, הוחלט לפטרה בשל הטעות. כאשר במקביל נערכת ביקורת מקיפה במטרה לבדוק את נושא הכספים בבית הספר בשנים האחרונות.



בתוך כך, ההורים בבית הספר מודאגים וטוענים כי התבקשו בימים האחרונים לשלם שוב כספים לבית הספר, שאותם שילמו במהלך השנה. ההורים חושדים כי מדובר בכספים שנעלמו. ההורים הביעו תמיהה על כך שלא קיבלו כל אסמכתה לתשלומים שהעבירו לבית הספר. "גם כשביקשנו קבלות, דחו אותנו ואמרו לי שיעבירו מאוחר יותר", סיפרה אחת האימהות. "התירוצים היו שנגמר הדיו במדפסת ועוד שלל סיבות".

הורים נוספים סיפרו ל"השקמה בת ים" כי במהלך השנה וחצי האחרונות שילמו את התשלומים הקבועים, אבל לא קיבלו כל אסמכתה. "לקראת עלייתה של ביתי לכיתה א' שילמתי בסוף שנה שעברה 280 שקל על ספרים, ובאמצע השנה הנוכחית שילמתי עוד 624 שקל על תשלומי בית הספר. על אף אחד מהתשלומים לא יצאו קבלות", כך סיפרה הגר שמואלי.

איריס פרדלין, פעילה חברתית ונציגת הציבור בוועדת החינוך בעיר, סיפרה: "הורים רבים פנו אליי וסיפרו כי קיבלו דרישה לתשלום, למרות שכבר שילמו לבית הספר אך לא קיבלו קבלות. הנושא נמצא בבירור. על האחראים בפיקוח של משרד חינוך לחדד נהלים ולוודא שדבר כזה לא יקרה שוב. בעתיד כמובן שאני ממליצה לוועד הורים של בית ספר לדרוש את דוח יתרות הכספים של הבית ספר".

מממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב, נמסר בתגובה: "לפני מספר חודשים התקיימה ביקורת כספים פנימית בבית הספר על ידי רואי חשבון של העירייה שבה נחשדה מזכירת בית הספר כי מעלה בכספים. לאחר שימוע העובדת הודתה במעשה והיא פוטרה לאלתר לאחר שהחזירה את הכסף. אגף החינוך חידד את הנהלים וההורים שכספם נעלם לא ישלמו פעמיים. אנחנו תומכים בהורים ודואגים שכל הסכומים ששולמו יגיעו ליעדם".

עובדת המנהלה מסרה בתגובה: "לא הייתה מעילת כספים. פשוט אבדה לי מעטפה עם 15,000 שקל. החזרתי את כל הכסף שאבד. בכל מקרה תכננתי לפרוש לפני שפוטרתי ולכן עזבתי".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות