מאות הגיעו לטקס המרגש של תלמידי משה שרת. צפו:

בבית הספר שבו לומדים גם תלמידי החינוך המיוחד, הצליחו לרגש את הקהל הרב, שכלל גם משפחות שכולות מבית ים

פורסם בתאריך: 8.5.19 14:23

אתמול (שלישי) נערך בבית הספר היסודי משה שרת, טקס מרגש במיוחד לציון יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה.

משה שרת, הוא בין בתי הספר היסודיים היחידים בעיר אשר מארח את טקסי הזיכרון בשעות הערב, זו השנה השנייה. כ-750 אנשים הגיעו לטקס הזיכרון, שכלל מופע מרשים של תלמידי שכבת כיתות ו'.



משה שרת הוא בין מספר בתי ספר הבודדים בארץ, המשלב את תלמידי חינוך המיוחד (כיתות ASD), שלקחו גם הם חלק פעיל בטקס.

הטקס נפתח בהורדת הדגל לחצי התורן, צפירה וקריאת "יזכור" על ידי ארז סדינה ובנו אליה, הלומד בבית הספר. לאחר מכן, הוצגו הקטעים האמנותיים בניצוחן של צוות המורות והסייעות, ומנהלת בית הספר, ענת עבאדי.

אחד המופעים הבולטים והמרגשים בטקס היה קטע הריקוד של התלמידים לצלילי השיר "גיבור של אמא" של הזמר משה פרץ. במהלך הריקוד תלמידי בית הספר עלו לבמה במדי צה"ל על רקע צמד בלרינות. צפו:

בהמשך הערב עלה רב סמל בכיר ניר משיח, מפקד מרכז טכנולוגיסטי מרכז בינוי בחיל הים, אביהם של אביב ואלירן הלומדים בבית הספר. אחריו עלו האבות רשף איתן גולדנברג, המשמש כסגן מפקד משמרת יחידת כיבוי אש והצלה חולון בת ים ואזור, אביו של תלמיד בית הספר, איל.

בנוסף, עלו לבמה רב סמל מתקדם אמיר מיכאלי, מחטיבת כפיר גדוד נחשון, אביהם של לידור וליאור וסגן אלוף דוד גדז', מהחטיבה הטכנולוגית ליבשה, אביו של איתן. האבות הופיעו במדים וקראו את תפילת "מי שברך", לכל חיילי צה"ל.

בין מאות האורחים בקהל, הייתה גם לריסה גוטמן, אמו של איליה שלמד בבית ספר, ונרצח בפיגוע בדולפינריום בשנת 2001. לצידה ישבו משפחות ואחים שכולים, חיילים וקצינים, ומשפחות התלמידים המרוגשות.

את הטקס חתמו תלמידי החינוך המיוחד, אשר עלו לבמה וקראו תפילה ולאחריה שרו את שירת התקווה, לצד תלמידי השכבה הלבושים במדים ועטופי דגלי ישראל, במיצג שהשאיר לא מעט עיניים דומעות בקהל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות