יועבר תקציב מיוחד לשיקום המגרש ב"דוד אלעזר"

סככת המגרש בבית הספר החלה להתפורר. ההורים התלוננו, המנהלת ביקשה לתחום את המגרש מחשש שתלמידים ייפגעו ואתמול הודיעה העירייה: אושרה העברת תקציב לקירוי המגרש

פורסם בתאריך: 29.4.19 08:05

אחרי שלוש שנים שבהן תלמידי דוד אלעזר נאלצים להסתפק בשטח קטן ומצומצם ממגרש הספורט בגלל הליקויים בקירוי, ובעקבות התלונות הרבות מצד צוות המורים וההורים בבית הספר, החוששים , הוחלט להעביר תקציב מיוחד לשיקום הסככה.



בדיוק לפני שנה, במהלך חופשת חג הפסח, שיפצה עיריית בת ים את מגרש הספורט בבית ספר דוד אלעזר, המשמש לא מעט תושבים בשעות אחר הצהריים. השיפוצים נעשו בעקבות תלונות רבות מצד ההורים, שטענו כי מגרש הספורט אינו מקורה וחשוף לגשמים ולשמש. אלא שגם לאחר הקמת ההצללות במגרש הספורט, התברר כי הן אינן עמידות בפני מזג האוויר, והחורף הסוער בשילוב הלחות ומליחות מן הים, גרמו להתפוררות הסככה. באחרונה התלוננו הורים על כך שהסככה מתפוררת ואף עלולה לפגוע בתלמידים.



שירן אלון, אם לתלמיד כיתה ה' בבית הספר, סיפרה: "הסככה של מגרש הספורט החלה להתפורר. לבנים שלמים החלו ליפול. הורים רבים, בהם גם אני, פנינו לעירייה ומנהלת בית הספר עמדה על כך שנציגי העירייה יגיעו למקום כדי לתחום את השטח לפני שיקרה אסון. בעקבות המצב הילדים הורשו להשתמש רק בשטח קטן מהמגרש".

עוד הוסיפה אלון "המגרש משמש את התלמידים ובני הנוער בשכונה בשעות אחר הצהריים, ומצב המגרש פגע בכולם".

ל"השקמה בת ים" נודע כי בעקבות התלונות הרבות, ראש העירייה, צביקה ברוט, אישר אתמול (ראשון) העברת תקציב מיוחד בסכום של כמיליון שקלים לטובת תיקון וחידוש הקירוי במגרש. העבודות צפויות להימשך כחודשיים, וההערכה היא כי הן יבוצעו בזמן חופשת הקיץ.

עוד נודע כי לאחר אישור התקציב, קיימה אתמול מנכ״לית העירייה, יודפת אפק-ארזי, דיון בשהתתפות גורמי המקצוע הרלוונטיים, ובסיומו הוחלט כי אנשי המקצוע יקבעו את לוח הזמנים, כאשר המטרה היא לסיים את העבודות עד תום החופש הגדול.

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: ״טובת התלמידים וביטחונם הם הדבר היחיד שעומד לנגד עיניי הנהלת העיר. לאחר שהתברר כי הגג סובל מהזנחה של שנים, וכי הריסת הגג תשאיר את התלמידים חשופים לשמש ולגשם, פעל ראש העירייה כדי להשיג תקציב מיוחד לשיקום הגג ושיפוצו. ההחלטות על מועד ביצוע העבודות יתקבלו על ידי גורמי המקצוע והמהנדסים בלבד״.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בלה בלה… מילים כמו חול ואין מה לאכול. הועברה התחייבות כתובה!! שבמהלך חופשת הפסח תוסר הסכנה ולא נעשה דבר. הבטחות לרוב שאינן עומדות במבחן התוצאה. רק אחרי אסון אולי יקרה משהו.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות