צילום: טל אברבנל
צילום: טל אברבנל

824 תלמידי בת ים יכסו את החלקה הצבאית במכתבים

לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ובפעולות האיבה ישתתפו תלמידים בעיר בפרויקט יוצא דופן

פורסם בתאריך: 21.4.19 12:52

בת ים תצטרף השנה לפרויקט "לנצח אחים", שבמסגרתו תלמידי העיר יכתבו לנופלים במערכות ישראל ויקחו חלק בפעילויות להנצחת זכרם. בסך כל יגיעו 824 מתלמידי העיר לבית העלמין הצבאי במסגרת פרויקט ההנצחה, לקראת יום הזיכרון שיצויין בעוד כשלושה שבועות.



בפרויקט "לנצח אחים" התלמידים נחשפים לסיפורן האישי של המשפחות השכולות, וכותבים מכתב לנופלים. הוא מיושם במספר ערים ברחבי הארץ ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה. השנה הגיע הפרויקט גם אל בת ים, כאשר התלמידים יכסו את החלקה הצבאית בבית העלמין חולון במכתבים. בחלקה בצבאית של בית העלמין טמונים יקיריהם של 95 המשפחות השכולות מבת ים.

לפני כתיבת המכתב כל תלמיד ילמד על קורות חייו של אחד החללים, ויכתוב מכתב למשפחה השכולה. את המכתבים יניחו התלמידים על קברים יממה לפני ערב יום הזיכרון. 824 מכתבים יכסו את הקברים, ובנוסף למכתבים יבחרו התלמידים מעשה טוב אחד, שאותו הם יקדישו לזכרו של החלל. כך, למעשה, תלמידי בת ים יעשו 824 מעשים של נתינה למען הקהילה.

ממלא מקום ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב, ברך על ההצטרפות לפרויקט: "למיטב ידיעתי, עד כה טרם נעשה בארץ פרויקט בסדר גודל כזה, בו תלמידים 'מכסים' בית עלמין שלם במכתבי תמיכה וחיזוק למשפחות השכולות, ומקדישים מעשה של נתינה לזכרו של כל חייל. זאת יוזמה מבורכת של מנהלת תחום ההתנדבות רבקה שטנצלר מתחום ההתנדבות  בעיריית בת ים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות