מתגייסים למען נועה צילום: מועצת הנוער העירונית
מתגייסים למען נועה צילום: מועצת הנוער העירונית

מועצת הנוער אוספת כספים לתלמידה עם שיתוק מוחין

חברי מועצת הנוער נרתמו למען התלמידה שזקוקה לניתוח מורכב בחו"ל. יו"ר המועצה מרקוס מורלי: "עלות הניתוח היא 350 אלף שקל ואנחנו קוראים לכולם להירתם למענה"

פורסם בתאריך: 7.4.19 14:54

פרויקט איסוף כספים מרגש נערך על ידי מועצת הנוער של העיר בת ים לטובת נועה זנדגרטן, תלמידה בת 17 מבית הספר יעד בעיר, הלוקה בשיתוק מוחין קל. נועה זקוקה לניתוח בארצות הברית להארכת גידים כדי שהיא תוכל ללכת ישר ולא על קצות האצבעות, והכי חשוב – כדי שתפסיק ליפול.

בתוך כך, במועצה התגייסו על מנת להגשים לנועה את החלום וחבריה אספו כספים רבים מכלל תנועות הנוער, ממרכזי הנוער ומבתי הספר בבת ים. הכספים נאספו בהפסקות פעילות בבתי הספר ובאמצעות מיחזור בקבוקים ומכירת עוגות בדוכנים.



"אנו מאמינים שאחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד", מסר ל"השקמה בת ים" יו"ר המועצה מרקוס מורלי, "לאחר עבודה קשה בשיתוף כל גופי הנוער בעיר אספנו קרוב ל-5,000 שקלים. הכסף הוענק לבית הספר והוא יועבר למשפחתה של נועה. הבנו שעלות הניתוח היא 350 אלף שקלים אז זה רק טיפה בים, ואנחנו קוראים לכולם להירתם למענה".

 

אמה של נועה, שירלי זנדגרטן, סיפרה בהתרגשות כי "הבת שלי הולכת על קצות האצבעות מגיל צעיר. יש ניתוח שקיים בארצות הברית שנקרא SDR, ועברנו הרבה מאוד על מנת להגיע למצב שאנו עומדים רגע לפני הניתוח שיכול לשפר לה את ההליכה. זה החלום שלה והחלום שלי בשבילה. הניתוח מאוד יקר ואין לי את הכסף לשלם על זה, ובית הספר המדהים שלה ומועצת הנוער עשו הרבה דברים והצליחו לגייס סכום גדול מאוד. זה מאוד מחמם את הלב ומרחיב אותו לדעת שיש אנשים טובים באמצע הדרך".

לתרומות ליחצו כאן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות