צילום: Voyagerix / shutterstock.com
צילום: Voyagerix / shutterstock.com

תלונה במשטרה נגד מורה: נהגה כלפי תלמידות באלימות

האם שהתלוננה נגד המורה: "למה כשהורה מרביץ למורה זה מקבל הד תקשורתי גדול, וברגע שתלמיד מותקף הכל עובר בשקט?". משרד החינוך: "קבוצת תלמידות בחרו שלא להישמע להוראות והוריהן זומנו לשיחה"

פורסם בתאריך: 14.3.19 13:47

טענות על אלימות והשפלה כלפי תלמידות מצד מורה בתיכון בבת ים, הובילו להגשת תלונה במשטרה. בתלונה שהוגשה השבוע על ידי אם לתלמידה, נטען כי במהלך טיול המורה גררה את בתה וחברותיה משום שאיחרו, ואף דחפה שתי בנות מהכיסא לרצפה.



האם מספרת להשקמה בת ים: "הבת שלי התקשרה אלי מהאוטובוס כשהיא ממררת בבכי. לא הצלחתי להבין מה קרה לה. לא רק היא בכתה אלא גם חברותיה לכיתה. אחרי שהן נרגעו הן סיפרו לי מה קרה ואני רתחתי מזעם. לפי מה שהן סיפרו, המורה פשוט תפסה את הבת שלי מהחולצה בחדר בבית הארחה וגררה אותה לאוטובוס בצורה משפילה, רק בגלל שהיא התעכבה מעט. אני חייבת לציין שהיו עוד ילדים לפי מיטב הבנתי שלא היו מוכנים, אבל היא התנפלה על הבת שלי ועל חברותיה לכיתה שאחת מהן נתפסה על ידי המורה מתיק הגב ונגררה החוצה. בנוסף, היא דחפה מהכיסא שתי ילדות לרצפה".

האם מוסיפה כי "המורות האחרות שהיו במקום הרגיעו אותן שזה אבסורד. למה לא הזמינו באותו רגע את המשטרה? ההורים האחרים פוחדים לדבר ולעשות צעד בנושא וזה עצוב ומקומם. אני מקבלת תגובות הזויות מהאנשים שסיפרתי להם את המקרה שאומרים לי, אולי הילדה שלך התחצפה? ונגיד שזה קרה – אז אפשר לנהוג באלימות ולהרים את היד על ילדים?".

"לאחר שהבת שלי הגיעה הביתה, הגעתי לבית הספר לשיחה עם המנהלת על מה שקרה ואף אחד לא נתן לי תשובות רציניות בנושא", ממשיכה האם, "אני לא רוצה שייווצר עליהום על הילדה שלי", היא אומרת, "אבל אני לא פוחדת מכלום. למה כשהורה מרביץ למורה זה מקבל הד תקשורתי גדול, וברגע שתלמיד מותקף הכל עובר בשקט מתחת לשטיח? אם הילדה שלי היתה מרביצה היו מזמינים לה משטרה באותו הרגע".

מעיריית בת ים נמסר: "המורות הן עובדות משרד החינוך".

ממשרד החינוך נמסר: "תיאורי האם אינם עולים בקנה אחד עם בדיקתה של מנהלת בית הספר בנושא. לדברי המנהלת, קבוצת תלמידות בחרו שלא להישמע להוראות במהלך הטיול והוריהן זומנו לשיחה משמעתית. עוד מוסיפים בבית הספר כי לא הופעלה אלימות כלפי התלמידות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רינה

    אמא יקרה זה צפוי שמערכת כל כך גדולה תטאטא את הזבל של עצמה בדיוק כמו עירית בת ים . מורה שמרימה ידיים על קטינה דינה שישברו לה את אותם ידיים,, אים ורק המצב היה קורה לביתי המורה ספק הייתה מתפקדת מבחינתי אין לי בעיה להעיצר ולשבת בכלא אבל למען יראו ויראו כל אותם מורי חלם שמלבד להרים קול להתגונן על עצמם מעצמן להשפיל לרמוס ילד אין מעברם מאומה ,,, מאחלת לאותה מורה שתקום אמא שתלמד לחנך אתה במוסד חינוכי ששנים כבר אין מוסדות שנחשבים לחינוכים אלא נהפוכו המורים ההנהלה הפכו מוסדות אלא למוסדות אלימות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות