בית ספר רמות
בית ספר רמות

מסלול הטיול של התיכון מבת ים השתנה בעקבות החשש משיטפונות בדרום

הטיול השנתי לדרום של תלמידי תיכון רמות בבת ים שיצא אתמול, תוכנן לכלול שני נחלים. אלא שפנייתה של אם מודאגת הסבה את תשומת לבו של מחזיק תיק החינוך אלי יריב והוביל למציאת מסלול חלופי

פורסם בתאריך: 5.3.19 14:28

יום לפני הטיול השנתי של שכבות י' ו-י"ב בבית הספר רמות בבת ים, שונה המסלול בעקבות החשש מהצפות בנחלים. זאת, בעקבות פנייה של אם לאחת התלמידות לסגן מ"מ ראש העיר בת ים ומחזיק תיק החינוך אלי יריב. האם הביעה דאגה רבה ממזג האוויר הסוער, והודיעה כי אין בכוונתה לשלוח את בתה לטיול, כשברקע האסון הכבד שהתרחש בחורף שעבר בנחל צפית שבדרום וגבה את חייהם של עשרה תלמידים.

"אחרי שאתמול אמרתי למורה שהודיעו בחדשות שצפויים להיות שיטפונות בדרום, בית הספר עדיין מקיים את הטיול", קבלה האם באוזניו של יריב, "במסלול הטיול התלמידים צריכים לעבור שני נחלים, לאחר שלצערנו לפני עשרה חודשים נהרגו עשרה ילדים". בהמשך הוסיפה כי היא ואם נוספת אינן מתכוונות לשלוח את בנותיהן לטיול.



 

יריב השיב לאם כי הוא מודע למזג האוויר הצפוי בדרום, ושהדבר בטיפול. ואמנם, לאחר התייעצויות עם סמנכ"לית חינוך וקהילה בעיריית בת ים ד"ר זיו חורב ועם מנהלת המקיף שש-שנתי רמות, ד״ר סמדר כהן – המסלול שונה. בהודעה שנשלחה להורי התלמידים צוין כי "אנו יוצאים עם חברת טיולים מאושרת. כל מסלול, מהקטן ועד הגדול, מאושר על ידי חדר מצב. אנחנו לא יוצאים לשום מסלול לפני שקיבלנו אישור, בכל יום מחדש".

ההורים המודאגים בירכו את יריב על הטיפול המהיר והודיעו כי ישלחו את הילדים לטיול במסלולו החדש. "אני שמחה שבתי הספר מגלים אחריות על הילדים ושומרים על שלומם כדי שיחזרו הביתה בריאים ושלמים", מסרה יו"ר ועד ההורים העירוני ורד דנינו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שלום לכולם! אני מחנכת בשכבת יב בתיכון רמות ואני שותפה למסע של שכבת יב. המסע יצא אתמול בשבע בבוקר מבת ים. החל משעות הבוקר המוקדמות מנהלת המקיף דר' סמדר כהן ומנהלת השכבה קרן יעקב היו בקשר צמוד עם חדר המצב של משרד החינוך. עוד לפני יציאתנו לדרך המסלול שונה בהתאם להנחיות משרד החינוך. בנוסף לאורך כל שעות היום מנהלת התיכון ומנהלת השכבה היו בקשר רצוף עם חדר המצב. המנהלות של כל השכבות פעלו מתחילת המסעות בהתאם להוראות משרד החינוך כשהן בקשר רצוף עם חדר המצב. בית ספרנו פועל לפי כל כללי הבטיחות ולפי כל הנחיות של חדר המצב. בושה שהעיתון מפרסם מידע שקרי ללא כל גיבוי או בקשת תגובה מבית הספר. מצופה שלפני כל פרסום ידיעה זו או אחרת יבדקו אותה לעומק לפני שיוצאים בכותרות מגמתיות ומכפישים ציבור שלם שעוסק בשלומם של תלמידים. לא יעלה על הדעת לפרסם ידיעה שכזו שעולה ממנה שבית ספרנו פועל בניגוד להנחיות משרד החינוך ותוך אי שמירת הבטיחות של תלמידי בית הספר. בושה. לכותב הכתבה ולמי שאישר אותה!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ידעתי שפניה לאלי יריב לא תשוב ריקם.

    ברגע ששמעתי על הטיול שאמור להתקיים ע"י בי"ס רמות, שמחתי שפנו לאלי יריב, הממונה על החינוך בעירנו, ושהוא מייד יטפל בשינוי המסלול
    אין עליך אלי יריב

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות