סימני הדקירה בצווארו של הקורבן, צילום משטרת ישראל
סימני הדקירה בצווארו של הקורבן, צילום משטרת ישראל

גם זה קרה: תושב בת-ים נדקר כי סירב לשלם תשלום לוועד הבית

אירוע חריג: חבר ועד בית בבת-ים דרש מאחד הדיירים לשלם 1,000 שקלים עבור שיפוץ בבניין. הדייר השיב כי אינו מתכוון לשלם, וחבר הוועד דקר אותו בתגובה בצווארו באמצעות סכין

פורסם בתאריך: 21.6.23 10:26

אירוע חמור וחריג בבת-ים: תושב שסירב לשלם תשלום לוועד הבית נדקר בצווארו באמצעות סכין. מחלוקת על תשלומי ועד בית בבת-ים, הסתיימה בדקירה ואשפוז, התוקף נעצר על ידי משטרת ישראל והוגש נגדו כתב אישום.

האירוע התרחש ב-12 בחודש (יוני), בשעות הערב, עם קבלת דיווח במשטרת ישראל על גבר פצוע מדקירה בראשו, אשר הגיע לקבלת טיפול בבית החולים וולפסון. שוטרי משטרת בת ים פתחו מיד בחקירת האירוע, במהלכה התברר כי באותו יום בשעות הערב חזר המתלונן לביתו בבת-ים, שם פגש אותו השכן, חבר ועד בית ודרש ממנו לשלם 1,000 שקלים עבור השיפוצים בבניין.

 

לאחר שהמתלונן השיב כי אינו מתכוון לשלם, דקר אותו החשוד באמצעות סכין בראשו וגרם לו לחתך עמוק. תוך זמן קצר איתרו שוטרי משטרת בת-ים את החשוד, תושב בת-ים בן 60 ועצרו אותו.

החשוד הועבר לחקירה במשטרת בת-ים, מעצרו הוארך בבית משפט ובימים האלה הוגש נגדו על ידי יחידת תביעות של משטרת מחוז תל אביב כתב אישום, יחד עם בקשה למעצר עד תום ההליכים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות