מסיבה
צילום: Mark Umbrella / shutterstock.com

עדכון: עשרות במסיבה בלופט, פאב ומסעדה נתפסו בסוף שבוע אחד I צפו:

תמונה מדאיגה בבת ים: במהלך סוף השבוע האחרון נתפסו מספר מקומות שאפשרו התקהלות המונית בניגוד להנחיות הקורונה

פורסם בתאריך: 6.12.20 15:21

עדכון אחרון: 6.12.20 16:30

זמן קצר אחרי שהמשטרה דיווחה כי סגרה פאב בטיילת בת ים וקנסה את בעליו לאחר שבמקום נכחו עשרות, בניגוד להנחיות משרד הבריאות, מודיעה המשטרה כי חשפה בסוף השבוע בבת ים עסק שני של אותם בעלים אשר נפתח בניגוד להנחיות. על בעל המקום הוטל קנס בסכום של 5,000 שקל והמקום נסגר לשבעה ימים. כמו כן, זומן הבעלים לשימוע. מהמשטרה נמסר כי במסעדה נמצאו עשרות שאכלו, שתו ועישנו נרגילות, תוך הפרת הנחיות משרד הבריאות.

זה המקום השלישי שנתפס מפרק את ההנחיות בסוף השבוע האחרון בבת ים. שוטרי מרחב איילון ערכו במהלך סוף השבוע מבצע אכיפה במסגרתו חשפו פאב שפעל על פי החשד בניגוד להנחיות מעצם פתיחתו ונוכחות סועדים במקום. מוקדם יותר הבוקר דווחה המשטרה על מסיבה בלתי חוקית שהתקיימה גם היא בבת ים במהלך סוף השבוע.



צפו:

השוטרים שהגיעו אל המקום רשמה לבעלי הפאב דו"ח בסך של 5,000 שקלים והוציאה צו מנהלי לסגירת המקום למשך שבעה ימים. בנוסף, זומן הבעלים לשימוע בפני קצין משטרה.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל ניצבת בחזית המאמץ הלאומי לבלימת המגפה, אולם כל אדם נושא באחריות ונדרש למלא אחר הנחיות משרד הבריאות, שהרי התנהגות הפרט משפיעה על ביטחון כלל הציבור ובריאותו".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות