סיוע עזרה לקשישים
צילום אילוסטרציה: Pressmaster / shutterstock.com

כתב אישום: תקף מינית באכזריות בת 83 כשיצאה להאכיל חתולים

פרשת האונס בחדר האשפה: הנאשם בן ה-25 היה בהשפעת אלכוהול כשתקף באכזריות את הקשישה

פורסם בתאריך: 5.11.20 18:08

בסוף השבוע שעבר נעצר תייר מאוקראינה בן 25, בחשד לאונס ותקיפת קשישה בת 83 המתגוררת בעיר, על פי החשד הוא נראה גורר אישה לתוך חדר אשפה ברחוב בלפור בעיר ותקף אותה מינית על רצפת החדר, שוטרים שהוזעקו למקום תפסו אותה במהלך ביצוע האקט, וכשהוא הבחין בהם, הוא ניסה להימלט, נעצר והקשישה הובלה להמשך טיפול בבית החולים וולפסון.

היום (חמישי) הוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום חמור נגד הצעיר. במקביל הוגשה בקשה להאריך את מעצרו בשל מסוכנותו לציבור.

על פי כתב האישום, שהגישה עו"ד אפרת שדה, בערב התקיפה עמדה הקורבן סמוך לבניין בבת ים והאכילה חתולי רחוב. הנאשם הגיח מאחוריה, לפת את ידיה והחל לגרור אותה לאורך שביל הסמוך לבניין, בעוד המתלוננת מתנגדת למעשיו ומנסה להשתחרר מאחיזתו.



עוד עולה מכתב האישום כי הנאשם גרר את המתלוננת אל חדר צדדי בבניין ושם, תקף את המתלוננת, בין השאר, בכך שהטיח את גופה וראשה על הקרקע וגרם לה לחבלות רבות. במהלך האירוע, ניסה הנאשם לאנוס את המתלוננת. בעיצומו של האירוע, הגיעו כוחות משטרה למקום ועצרו את הנאשם. בזירה, ניסה הנאשם להימלט מהשוטרים ונעצר במקום.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד שדה כי: "עבירות המין והאלימות המיוחסות למשיב, מצביעות על מסוכנותו הרבה לשלום הציבור – בכלל ולשלומו של ציבור הנשים – בפרט, לאור חומרתה של האלימות שנקט, בהתחשב בפערי הגילאים והכוחות, ולאור האכזריות הגלומה במעשיו".

עוד צוין כי "מעשה המין אשר לווה באלימות קשה, חסרת רחמים ואכזרית, בקשישה מלמדים כי המשיב מונע על ידי דחפים מיניים בלתי מרוסנים. האלימות הקשה ויוצאת הדופן שהופעלה כלפי המתלוננת, בנסיבות גילה המתקדם, תוך ניצול חוסר האונים של קשישה, ולצד התעלמות בוטה מזעקותיה, בעוד המשיב נתון תחת השפעת משקאות משכרים,  מחדדים את הסיכון העצום".

בית המשפט האריך את מעצרו של הנאשם בעשרה ימים.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות