ניידת משטרה. Jose HERNANDEZ Camera 51
ניידת משטרה. Jose HERNANDEZ Camera 51

בני זוג חולי קורונה מאומתים נתפסו ברחוב ללא מסכות

השניים יזומנו לחקירה בתום תקופת הבידוד שהם נדרשים לה

פורסם בתאריך: 14.7.20 10:13

בני זוג מבת ים שאובחנו כחולי קורונה הפרו את הבידוד ונתפסו כשהם מסתובבים בעיר אף ללא מסכה כפי נדרש על פי תקנות משרד הבריאות.

בסוף השבוע האחרון במהלך פעילות שוטרים ברחוב בן גוריון בבת ים, נתפסו בני הזוג, שניהם חולי קורונה מאומתים, כאשר הגבר בן ה-29 היה ללא מסכה כלל והאשה בת ה-27 שברשותה הייתה מסכה, אך היא לא עטתה אותה כנדרש.



הגבר סירב להזדהות בפני השוטרת שפנתה אליו, ואף ניסה לעזוב את המקום. הוא נעצר בגין סירוב להזדהות וכן בגין העלבת עובד ציבור. כמו כן, לאחר שהזדהה בעל פה והתברר כי הוא חולה קורונה המחויב בבידוד, הוא מסר לשוטרים מספר גרסאות בנוגע למספר הבדיקות שביצע, מועדיהן ותוצאותיהן. בנוסף, התברר כי אשתו, שעזבה את המקום לאחר מעצרו, היא גם חולת קורונה המחויבת בבידוד.

בני הזוג קיבלו דוחות על אי עטיית מסכה, הפרת חובת בידוד והפרת הוראת גורם מוסמך לשהות בבידוד מטעם המדינה, והם יזומנו לחקירה בתום תקופת הבידוד שלהם. שני השוטרים שהיו מעורבים באירוע נכנסו לבידוד.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך לבצע פעילות מניעה, הסברה ואכיפה במטרה להמשיך במאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל ולמען בריאות הציבור".

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות