מחשב
מחשב

בת זוגו לשעבר של דמות בכירה בבת ים נתבעת בחשד להונאה של מיליוני שקלים

על פי כתב התביעה, המעילה התגלתה בזמן שהעובדת הבכירה הוצאה לחופשה ללא תשלום בעקבות משבר הקורונה

פורסם בתאריך: 30.6.20 16:44

חברת הפרסום מקסימדיה מראשון לציון, הגישה תביעה בסכום של 3.8 מיליון שקלים נגד רונית שמש, עובדת בכירה לשעבר בחברה, בטענה שגנבה ממעסיקה מיליוני שקלים בשבע השנים האחרונות, כשהיא מנצלת לרעה את הגישה שהייתה לה להנהלת החשבונות בחברה.

בתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי מרכז, באמצעות עו"ד יעקב אביעד, נטען כי מעילת המיליונים נחשפה במקרה במהלך משבר הקורונה. בתביעה צוין כי בעקבות סגר הקורונה בחודש מרץ האחרון, הוציאה חברת הפרסום את מרבית עובדיה לחופשה ללא תשלום, וביניהם גם את שמש, ששימשה כמנהלת החשבונות של החברה.



בדיקה מקרית שנערכה במהלך תקופה זו על ידי עובדת זמנית, חשפה העברות כספיות שבוצעו, על פי החשד, על ידי הנתבעת ועוררו סימני שאלה רבים. העברות הכספים הובילו לבדיקה פנימית בהנהלת החשבונות, בה על פי החשד נחשפה גניבה של מיליוני שקלים על ידי שמש, שנעשתה במהלך יותר משבע שנים. מהתביעה עולה כי שמש העבירה לחשבונותיה כ־3.6 מיליון שקל.

שמש, תושבת בת ים ואימא לשלושה, הייתה בעבר בת זוגו של דמות בכירה ומוכרת בבת ים. לשניים אין ילדים משותפים, והם נפרדו לפני כשנה ושלושה חודשים – כשנה לפני חשיפת המעילה לכאורה.

שמש טרם הגישה כתב הגנה. היא נחקרה במשטרה בפרשה, והחקירה נמשכת.

עו"ד אמיר מורשתי, המייצג את שמש בהליך הפלילי, מסר בתגובה: "הנושא נמצא בהליכי חקירה. מדובר בפרשייה מורכבת יותר ממה שנראה על פניו, ולצערנו לא נוכל בשלב זה לפרט על מנת לא לשבש את החקירה".

עו"ד עומר נירהוד, המייצג את שמש בתביעה האזרחית, מסר: "התמונה, לטעמי, יותר מורכבת ממה שמוצג בכתב התביעה. כיום מתנהל מו"מ בין הצדדים כדי לסיים את המחלוקת באופן נקודתי ולשביעות רצון כולם".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות