"ד"ר גרגורי גריגורייב היה אדם טוב וקשה לי להבין מה גרם לרצח"

השכנים והמקורבים לרופא השיניים שנרצח בבת ים, לא מצליחים להבין מה הוביל לרצח הנורא

פורסם בתאריך: 12.5.20 10:58

"ד"ר גרגורי גריגורייב היה אדם טוב. הוא היה חייכן, מאוד נעים לסביבה וקשה לי להבין מה גרם לרצח המיותר הזה. גם אם נאמרה מילה או משפט לכיוונו של יפימוב, זה בטח היה בצחוק ולא משהו שהוא התכוון אליו, עכשיו כבר אי אפשר לברר מה בדיוק קרה שם", כך מספר בכאב מקורב לרופא השיניים ד"ר גרגורי גריגורייב בבת ים, שנדקר למוות ביום ראשון.

על פי החשד בין המנוח לבין חברו סרגיי יפימוב, שעבד בסמוך למרפאת השיניים של גריגורייב, פרץ ויכוח שבמהלכו דקר יפימוב את גריגורייב באמצעות חפץ חד. גריגורייב גרר את עצמו למספרה ושם התמוטט. כוחות הצלה שהגיעו למקום פינו אותו לבית החולים במצב קשה ושם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. יפימוב נעצר ואתמול (שני) הוארך מעצרו בתשעה ימים.



שכניו של גריגורייב, בבניין בבת ים המומים מהרצח. הם מספרים על שכן נעים, מסביר פנים שחי עם אשתו בקומה השנייה. "כשכל הסיפור קרה קיבלנו הודעות בבניין שעברו בין השכנים, כולם התקשו להאמין שהאיש השקט שניהל את חיוו ובנועם הוא זה שנרצח בקטטה", סיפר אחד השכנים.

לדברי השכנים בבניין המשפחה עצמה מאוד כאובה ומכונסת. "הם ממעטים לצאת מפתח הבית כמעט ולא מתקשרים עם הסביבה ונראה שהמצב לא קל, אנחנו מנסים לשאול לשלומם ולהיות שם עבורם ומקווים לימים טובים יותר", מוסיף השכן.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות