המאבק בקורונה: המשטרה הורתה לגולשים לצאת מהמים – גולשת ניסתה להימלט I צפו:

במסגרת אכיפת צו הבריאות הגיעו כוחות משטרה לחופי בת ים. במקביל חילקו השוטרים לתושבים מסכות מגן לפנים בעקבות התקנות החדשות

פורסם בתאריך: 24.4.20 16:18

במסגרת המאבק לבלימת התפשטות הקורונה, נערכה הבוקר (שישי) פעילות משטרתית בחופי הים בבת ים והוגשים נדרשו לצאת מהמים. גולשת אחת, תושבת בת ים, ניסתה להימלט מהשוטרים ונעצרה.

הבוקר התקבל דיווח למוקד 100 של המשטרה על מספר גולשים בבת ים שהפרו את הנחיות משרד הבריאות. כוחות משטרה ומסוק משטרתי שהוזעקו למקום כרזו לגולשים לצאת החוצה. מרבית הגולשים יצאו מהמים ועזבו את המקום.

אולם גולשת אחת, בת 42 מבת ים, סירבה לצאת החוצה ואף ניסתה להימלט מהשוטרים. היא נעצרה, נרשם נגדה דו"ח ולאחר מכן היא שוחררה. הקנס שהיא צפויה לקבל על עבירה זו נע בין 500 ל-1,000 שקל.

מהמשטרה נמסר: "אנו שבים ומדגישים לציבור כי על פי הנחיות משרד הבריאות, השהייה בתקופה זו בחופי הים ובים, הינה אסורה. אנו קוראים לציבור להישמע להנחיות משרד הבריאות במסגרת המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה".

סרטון זה פורסם והופץ ברבים ללא ציון שם הצלם/ת. ניתן לפנות למערכת להוספת קרדיט.

צילום: דוברות המשטרה

 

לקראת אכיפת התקנות: חלוקת מסיכות

בתוך כך, בימים האחרונים לצד האכיפה, שוטרים חילקו לתושבי בת ים וחולון מסכות מגן, בעקבות ההנחיה החדשה של משרד הבריאות.

על פי התקנות החדשות חובה לעטות מסכות מגן במרחב ציבורי, כאשר מי נתפס ללא מסיכה בפעם הראשונה מקבל התראה ובפעם השנייה – קנס של 200 שקל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חגי

    חצופים ועוד בטלויזיה אחד התראיין אמר שלא מבין למה שהם לבד ולא מסכנים אף אחד.. אבל לא מבין שאם יתנו לו אז כולם יגידו למה מה קרה וילכו גם למה שרק הם יהנו ??

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות