צילום: ChiccoDodiFC / shutterstock.com
צילום: ChiccoDodiFC / shutterstock.com

גבר הותקף לעיניי נכדו בן השנה: "היה להם רצח בעיניים"

תושב בת ים מספר כיצד הטיול התמים עם נכדו וכלבו הפך לתקיפה אלימה. המשטרה חוקרת

פורסם בתאריך: 22.4.20 14:04

תשב בת ים, בשנות ה-50 לחייו, הותקף על ידי שני אלמונים. בשעות אחר הצהריים של יום ראשון, יצא הגבר לטיול ברחוב יחד עם כלבו ונכדו בן השנה. לאחר זמן מה, הוא התיישב על ספלסל בגינה ציבורית הסמוכה לביתו. למקום הגיעו שני גברים שניסו לחטוף את כלבו של האיש ובהמשך תקפו אותו באגרופים.



"הם לקחו את הכלב שלי והחזיקו אותו ביד, אחד מהם התחיל לצעוק והשני התחיל להתנפל עליי ולתת לי אגרופים. התינוק נבהל והתחיל לבכות", מספר האיש ל"השקמה בת ים". "אחד מהם היה בסביבות גיל הארבעים והשני היה בשנות העשרים לחייו. הם דיברו בעיניהם רוסית", מוסיף התושב, "קשה לי להאמין שמדובר בפעם הראשונה. מי שתוקף בצורה כזו בטוח עשה את זה עוד פעמים".

לאחר מספר דקות של עימות אלים, החליטו שני האלמוניים לעזוב וברחו מהזירה. במקביל ניידת משטרה הוזמנה אל המקום, ונלקחו מן התושב פרטים. גם לאחר שעברו שעות מאז האירוע, מתקשה התושב לעכל את כל מה שעבר. "הייתי די בהלם. אני יושב בסוג של גינה עם תינוק בן ושנה וזה פשוט משהו מטורף", הוא אומר, "גם אם אתה קרימיניל, לעשות משהו כזה ליד תינוק? אני לא מכיר בן אדם נורמלי שתוף מישהו שיושב עם תינוק. היה להם פשוט רצח בעיניים".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "בעקבות דיווח למוקד 100 של המשטרה, ניידת הגיעה למקום והמשטרה פתחה בחקירה. מטבע הדברים לא נוכל לפרט מעבר לכך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. שולמית חן

    בת ים צריכה להשתלט על הפשע, אחרת העיר תהפוך ליפו השנייה – סמים ⁦‼️⁩ שתיה ⁦‼️⁩

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות