פריצה
פריצה

מסעדות במתחם הסאנסט ביץ׳ נפרצו I צפו בתיעוד מצלמות האבטחה:

בעלי עסקים במתחם הסאנסט ביץ׳ בבת ים מודאגים: הסגר למניעת התפשטות נגיף הקורונה בארץ הוביל לשרשרת פריצות ביום חמישי האחרון. כך תועדו הפריצות:

פורסם בתאריך: 30.3.20 18:04

נראה שהמצב הכלכלי והעובדה כי רוב התושבים נמצאים בסגר בבתים, הפכו למטרה קלה לפעילות עבריינית שהתרחשה בסוף השבוע שעבר, אז תיעדו מצלמות האבטחה כיצד זוג צעיר עובר דלת דלת במסעדות המתחם בניסיון לפרוץ את דלתות הכניסה.



באחת הפעמים הצליח השודד לפרוץ את דלת הכניסה ל"בורגר קומפני", והחל להשחית את מקום בחיפוש אחר כסף. השודד גנב את קופת העסק ובה כסף מזומן, והשחית כבלים ומערכות אלקטרוניות שהיו מחוברות אליה, כשהצעירה שהגיעה עמו חיכתה מחוץ לבית העסק והשגיחה שאף אחד לא רואה את המתרחש.

את הפריצה לעסק שלו, גילה בני ברכה כשהגיע למחר בבוקר לעסק, אותו הוא מפעיל כיום במערך משלוחים בלבד. "ניתן לספור על כף יד אחת את מספר המשלוחים ביום", סיפר על הקושי הכלכלי בימים האלה.

"זה כל כך עצוב. כולם יודעים על המצב הקשה של העצמאיים ושל העסקים הקטנים בצל הקורונה", הוא מוסיף, "אנחנו מפסידים המון ומתקשים להתקיים. כמה רע צריך להיות כדי לבוא ולשדוד עסק קטן בימים כאלה?".

״אם עכשיו אנחנו חווים כזה רוע, לאן נגיע כשיהיה סגר מלא? זאת רק ההתחלה. ברגע שלאנשים לא יהיה מה לאכול, הם יצאו לרחובו ויפרצו, וישברו זכוכית, תהיה פה קטסטרופה. גרתי בברוקלין ואני יודע מה זה עוני ורעב, וראיתי בעיניים שלי מה אנשים עושים כשאין להם מה לאכול".

ברכה חזר לישראל לפני עשרה חודשים, לאחר 27 שנים שבהן חי בארצות הברית, 17 שנה בברוקלין ועשר שנים נוספות במיאמי, שם הקים מסעדת חוף. "היה לי במיאמי את הבננה ביץ׳, בר מסעדה על החוף", הוא מספר, "הרבה ישראלים הכירו אותי שם. החלטתי לחזור לארץ בגלל ציונות וגעגועים למדינה ולמשפחה, וגם פה פתחתי עסק מזון בחוף הים בכשרות הבדץ".

בינתיים, למרות הקשיים הוא הוא משתדל לשמור על אופטימיות. "אני מפעיל את המקום למשלוחים עד בית הלקוח, אנחנו מאוד סטריליים. גם לפני הקורונה תמיד עבדנו נקי ומסודר ורק עם כפפות", הוא אומר, "אני מבין שכולם נפגעו כלכלית והימים הם ימים קשים ולכן החלטתי להציע 10 אחוז הנחה על כל התפריט".

במסר לתושבי בת ים הוא אומר: "אני רוצה להאמין שהתושבים ירצו לגוון ולטעום דברים חדשים, ומבטיח שהם לא יתאכזבו. אם יש משהו שאמריקאים יודעים לעשות, זה המבורגר״.

מהמשטרה נמסר: "בימים אלו, בנוסף על עיסוקה במשימה הלאומית למניעת הפצת נגיף הקורונה, ממשיכה המשטרה את פעילותה בתחומי השיטור באכיפה ובמניעת פגיעה. בתוך כך, פעלה המשטרה לתפיסת  מספר פורצים לבתי עסק".

"בהתייחס למקרה נושא השאילתה, הוא נמצא בחקירת המשטרה ובאופן טבעי לא נוכל להרחיב אודותיו".

טלפון למשלוחים מהבורגר קומפני – 03-6368558



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. גלי

    בני ברכה אוהבים אותך ממש עצוב לשמוע שאנשים ככה נכנסים לעסק וגונבים כסף מצטערת

  2. צדק ראשוני

    שישברו לגנבים את הידיים והרגליים. ככה לא יצליחו לפרוץ יותר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות