החשוד בדקירה נמלט מהזירה, כפי שצולם על ידי הנדקר
החשוד בדקירה נמלט מהזירה, כפי שצולם על ידי הנדקר

הנדקר מבת ים: "הוא דקר וצעק 'מוות ליהודים'"; המשטרה שוללת חשד לרקע לאומני

אתמול (שני) בדרכו לגן של בנו, נדקר תושב בת ים על ידי רוכב אופנוע באמצעות מברג. הנדקר בטוח שמדובר באירוע על רקע לאומני, במשטרה חושבים אחרת

פורסם בתאריך: 17.12.19 11:37

בעקבות אירוע הדקירה שאירע אתמול (שני) בבת ים, עולות טענות מצד הנדקר כי הרקע הוא לאומני. החשוד בדקירה הגיע על אופנוע שחור ללא לוחית זיהוי, ול"השקמה בת ים" אומר הקורבן: "הוא דקר אותי שמונה פעמים ואמר לי 'מוות ליהודים'". אולם, המשטרה שחוקרת את האירוע אינה חושדת כי מדובר ברקע לאומני.



אתמול (שני) התקבל דיווח על אירוע דקירה של גבר כבן 30, ברחוב כצנלסון בבת ים. בעוד החשד לאירוע לאומני נשלל, החלו להתקבל עדויות של עדי ראיה שטוענים כי מדובר במפגע שהגיע כדי לפגוע ביהודים.

הנדקר שנפצע באורח קל, ומאושפז מאז האירוע בבית החולים וולפסון, טוען גם הוא שהרקע הוא לאומני. "ראיתי בתקשורת שמספרים שהרקע הוא פלילי, וחשוב לי לדבר", הוא אומר ל"השקמה בת ים", "אני בן אדם נורמטיבי, בעל משפחה בטח לא עבריין או קשור לעולם העברייני. האמירה שמדובר באירוע פלילי פשוט לא נכונה".

"הלכתי להוציא את הילד שלי מהגן, הייתי בשיחת טלפון ומרוכז בעצמי, ופתאום הופיע אופנוע שחור ללא לוחית זיהוי, על המדרכה וחסם את דרכי", הוא משחזר את אירוע הדקירה, "לא הייתה לי כל הכירות מוקדמת ביני לבין הדוקר. הוא אמר לי: 'מה אתה מסתכל עליי?', ואז תקף אותי בפתאומיות. ניסיתי להיאבק, הוא נגח בי עם הקסדה, ואז הוציא מברג ודקר אותי שמונה פעמים בחזה ואמר 'מוות ליהודים' וש'צריך לרצוח את כל היהודים'".

המשטרה פתחה בחקירת המקרה אולם עד כה לא עולה חשד לאירוע על רקע לאומני.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אין צדק

    תגובה של האב שנדקר בפיגוע עם מעל ל3900 שיתופים
    https://www.facebook.com/TheShadow69/photos/a.10152453447630255/10157497278445255
    שלום הצל, אני הבחור שפרסמת שנדקר בכניסה לגן ילדים בבת ים. שמעתי אנשים אומרים שהדקירה היתה על רקע פלילי והפכו אותי לפושע. אז אני נכה צה"ל בעל משפחה, ללא עבר פלילי ולא מסוכסך עם אף אחד. בהמשך לשמועות ששמעתי אני לא עבריין ובחיים לא הלכתי מכות ולא פשעתי.
    הסיפור הוא כזה, האדם או יותר נכון המחבל שדקר אותי זו הפעם הראשונה שראיתי אותו בחיי.
    הלכתי להוציא את הבן שלי מהגן, שוחחתי בטלפון ופתאום המחבל פנה אליי משום מקום ואמר לי מה אתה מסתכל יא בן ז**ה אז עניתי לו שאמא שלי נפטרה למה אתה מקלל? לא הסתכלתי עליך בכלל. ואז הוא ירד מהאופנוע ואמר לי אני יהרוג את כל היהודים יא יהודי מסריח ובלי התראה דפק לי נגיחה עם הקסדה. במטרה להתגונן דחפתי אותו הוא עף על האופנוע. הוא שלף מברג והחל לדקור אותי בכל הגוף עם מברג כולל בחזה מעל ל10 דקירות ובכל הזמן הזה הייתה איתו בת מיעוטים שצעקה הכל בסדר. אנשים הסתכלו מהצד ולא התערבו ולאחר הדקירות נפלתי על הרצפה מתבוסס בדם. בכוחות האחרונים הוצאתי את הפלאפון לצלם אותו והערביה אמרה לו כל הכבוד שזיינת את היהודי הזה והמחבל ברח (לאופנוע שלו לא היה מספר)
    ולאחר מכן הצלחתי להגיע לקרבת הגן כמה מטרים משם ושתי אבות עזרו לי וטיפלו בי והזמינו לי אמבולנס.
    את התקשורת זה לא מעניין חוץ מכתבה קטנה בשקמה כלום. ומי שכן כתב על זה כתב שזה פלילי והפך אותי לעבריין. המחבל נמלט ונעלם ואני יצאתי מזה חי בנס. המברג של המחבל לא הצליח לחזה שלי והדקירה ברגל פספסה את העורק הראשי בנס ענק .
    אני סובל מכאבים חזקים, מרותק למיטה כל היום על משככי כאבים. מקודם חזרתי מהרופא וכולי בפחדים. כל מטר מסתובב לכל הכיוונים שלא יפתיעו אותי בטעות.

    למה מגיע לי דבר כזה? איפה המשטרה ?איך הגענו למצב כזה?
    אני מיואש..

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות