אילוסטרציה בר מצווה
אילוסטרציה בר מצווה

רב מבת ים שהורשע בעבירות מין בקטינים מלמד נערים לקראת בר המצווה

בעקבות חשיפת "השקמה בת ים" ולאחר שהוגשה נגד הרב המורשע תלונה נוספת, הודיע: "אפסיק ללמד נערים"

פורסם בתאריך: 9.12.19 17:20

בעקבות תלונה נגד רב מוכר מבת על כך שהטריד מינית קטין, מתברר כי הרב שהורשע לפני 12 שנה בעבירות של מעשים מגונים בקטינים, חזר ללמד נערים לקראת בר המצווה. לאחר פנייה של "השקמה בת ים" הודיע הרב כי יפסיק ללמד נערים.



לפני 12 שנה הרב המורשע נדון לשנתיים מאסר בפועל, אך בית המשפט המחוזי הקל בעונשו ל-14 חודשי מאסר. ההקלה בעונש ניתנה בעקבות חוות דעת פסיכיאטרית שקיבל בית המשפט, לפיה לא מדובר בפדופיל סדרתי אלא במשבר חולף.

לפני 10 שנים, לאחר שחרורו של הרב, בית המשפט הטיל עליו מגבלות למשך שלוש שנים, לפיהן אסור לו ליצור קשר עם קטינים ואף לעבוד בעבודה שבה יש קרבה לקטינים ללא בגיר נוסף שיפקח עליו.

אלא שמתברר כי לפני כשנה שוב הוגשה נגד הרב תלונה. הפעם קטין טען כי הוטרד על ידי הרב ששלח לו הודעות וואטסאפ בעלות אופי מיני בוטה. בנוסף, "השקמה בת ים" חושף כי הרב ממשיך בפעילותו בעיר, ומלמד נערים לקראת בר המצווה והעלייה לתורה בבית הכנסת.

מהרב נמסר בתגובה, כי "בנוגע לתלונה החדשה אני אומר מה שאמרתי במשטרה, כי לא היו דברים מעולם וכי זו תלונת שווא. על מה שנעשה בעברי בשנות התשעים כבר שילמתי. מילאתי את חובי לחברה במאסר בן שנה ומאז אני משקם את עצמי בעזרה לזולת. כרגע מדובר על ניסיון להשחיר אותי באמצעות שיימינג זול".

למרות כל זאת, הרב הוסיף וציין כי יחדל לקבל ילדים לבית הכנסת: "לאור עברי, במכון לבר מצווה המתקיים בבית הכנסת מלמדים מורים אחרים ולא אני. אך כרגע לאור פנייתכם הוחלט לפסיק את הלימודים לבר מצווה לצמיתות, ובלבד שירגעו הרוחות".

ֿהמשטרה אישרה את הגשת התלונה ומסרה כי התיק הועבר לפרקליטות.

מהפרקליטות נמסר כי התיק בבחינה, וכי טרם התקבלה החלטה בעיניינו.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות