אישום: שדד פיצוצייה בבת ים וחזר לשדוד אותה שוב

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בת''א נגד אנטוניו אל חורי, תושב יפו בן 25, אשר שדד את הפיצוצייה ''סופר קלאסיקו'' ברחוב רוטשילד בבת ים פעמיים בתוך מספר דקות

פורסם בתאריך: 7.11.19 13:40

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בת"א נגד אנטוניו אל חורי, תושב יפו בן 25, אשר שדד את הפיצוצייה "סופר קלאסיקו" ברחוב רוטשילד בבת ים באיומי אקדח צעצוע וגנב את קופת העסק. עוברי אורח ניסו למנוע ממנו לעזוב את המקום, ללא הצלחה.

בכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד אריאל שור, מתואר: "ביום 26.10.19 סמוך לשעה 1:00 הגיע הנאשם על גבי אופנוע לפיצוציה "סופר קלאסיקו" בבת ים מצויד באקדח דמה. בחנות עבדו באותה עת שני עובדים ונכחו במקום אנשים נוספים ביניהם בני נוער.

"הנאשם עצר את האופנוע בפתח הפיצוצייה ונכנס פנימה כשעל ראשו קסדת האופנוע ובידו אקדח. השודד ניגש אל הקופה ואיים על אחד העובדים בדרישה שירוקן את קופת העסק ויעביר לו את כל תכולתה. השודד מיפו תחב לחולצתו אלפי שקלים. מהרגע שהעובד בקיוסק ראה כי האקדח לא אמיתי, צעק לעבר אנשים כי יסייעו לו לתפוס את השודד".
עוד מתואר בכתב האישום כי השודד ניסה להימלט מהמקום לאחר שהעובדים והלקוחות ששהו בחנות רדפו אחריו ונאבקו עימו. אחד מהלקוחות אף הצליח להחזיר סכום של 4,000 שקלים במהלך המאבק עם השודד.

מספר דקות לאחר מכן השודד שב לפיצוצייה, עצר את האופנוע בפתחה וניפץ באמצעות ארגז בירות ריק את הוויטרינה ומספר בקבוקי זכוכית. העובדים במקום ברחו ונכנסו למחסן הפיצוצייה, אך השודד נכנס בעקבותיהם ואיים בשנית על אחד המוכרים, דרש מהם כסף, תקף את אחד העובדים ואיים כי ידקור אותו עם בקבוק שבור.

בסופו של דבר השודד ניגש לקופת הפיצוצייה, ניסה לפתוח אותה ומשלא הצליח תלש אותה ממקומה וניסה להימלט עמה על גבי אופנועו. בשלב זה השליכו עליו הנוכחים חפצים שונים במטרה למנוע ממנו להימלט.



עו"ד אריאל שור: "סקירת רצף הפעולות שביצע המשיב, ובכלל זאת תכנון השוד, הצטיידות באמצעים לביצועו, ובייחוד ההתפרעות והאלימות הרבה שנקט באירוע כולו, מעידה על מסוכנותו הרבה. המשיב ביצע שוד בטבורה של עיר, בעודו מאיים באקדח דמה. כשתי דקות לאחר מכן הרהיב המשיב עוז, חזר לפיצוצייה ושדד אותה שוב, תוך אסקלציה משמעותית ברמת האלימות שאותה נקט, עת איים באמצעות שבר בקבוק זכוכית תוך הנפתו אל עבר המוכר. מעשי המשיב גררו סיטואציה אלימה ומסוכנת, הן מצדו והן מצד הנוכחים בסניף שניסו למנוע את השוד, חלקם קטינים, ובקלות היו יכולים להיפגע. לפיכך, כורכים עמם מעשי המשיב מסוכנות מובנית לחיי אדם ובטחונו".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות