משטרה שוטרים ניידת
כוחות משטרה. אילוסטרציה: שאטרסטוק

4 שנות מאסר לצעירה מבת ים שהורשעה בהריגת רוכב אופנוע

בית המשפט קבע כי מעיין קריף בת ה-20 "נהגה בעיוורון מוחלט ובמהירות מופרזת, תוך התעלמות מאורות הרמזור"

פורסם בתאריך: 4.11.19 14:39

בית המשפט המחוזי בתל אביב, גזר אתמול (ראשון) ארבע שנות מאסר על תושבת בת ים מעיין קריף בת ה-20, שהורשעה בהריגת רוכב האופנוע מאיר קלטשי ז"ל בן ה-36, בצומת הרחובות קוממיות ומשה דיין בבת ים.



תאונת הדרכים התרחשה ב-12 באפריל 2018, כאשר קריף חצתה את הצומת במכוניתה ברמזור אדום במהירות גבוהה מהמותר ופגעה בעוצמה ברוכב האופנוע שפנה שמאלה, עד כדי כך שהוא הועף מהאופנוע במרחק כמה מטרים ופגע במכונית נוספת.

כתוצאה מהפגיעה הקשה, רוכב האופנוע מאיר קלטשי ז"ל נפטר מפצעיו דקות אחרי התאונה.  קלטשי בן ה-36 הותיר אחריו אישה וילדה קטנה בת תשע.

בית המשפט קבע בהכרעת הדין כי, "התנהגות הנאשמת שכללה נסיעה רציפה לתוך הצומת, תוך התעלמות מוחלטת מהאורות המתחלפים ברמזור וכן נסיעה במהירות גבוהה בהרבה מהמותר באותו כביש, די בכך להאשימה בגרימת תאונת הדרכים הקטלנית".

עוד נכתב בגזר הדין כי, "חטאה ופשעה של הנאשמת כפולים ומכופלים. אין בפיה הסבר להתרחשות התאונה, שעה שעמדו לרשותה תנאי דרך מיטביים. הנאשמת עומדת על דעתה כי נכנסה לצומת בחסות האור הירוק, וכך ציינה לקצינת המבחן כאשר התשתית הראייתית מצביעה בעליל על כניסה באור אדום.

השופט ציון קאפח הדגיש כי, "אין ביכולתה של הנאשמת להסביר לגבי המהירות הגבוהה של מכוניתה. אני לא יודע במה הייתה שקועה הנאשמת בשניות הגורליות שקדמו לתאונה אולם ניכר מהנסיבות כי היא נהגה בעיוורון מוחלט".

בנוסף לארבע שנות המאסר, בית המשפט אסר על קריף להחזיק רישיון נהיגה במשך 15 שנים וכן פיצוי למשפחת המנוח בסך 50 אלף שקלים.

לפני הקראת גזר הדין, פנה אביה של קריף אל משפחת המנוח וביקש מהם את סליחתם, כשהוא מביע את צערו ואת כאבו על האובדן. האב הוסיף וסיפר על המשבר שבו נמצאת בתו מאז התאונה.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות