גן דרך אמונה בת ים

בפעם השנייה בתוך חודש: שוב נפרץ והושחת גן הילדים בבת ים

המשטרה פתחה בחקירת האירוע. מנהל גן "דרך אמונה": "אנחנו עדיין בהלם. יש תחושה שמדובר בהתנכלות אישית"

פורסם בתאריך: 28.10.19 11:15

בגן הילדים "דרך אמונה" בסמטת הוורדים בבת ים, נדהמו לגלות שהגן נפרץ והושחת שוב על ידי אלמונים, כחודש בלבד לאחר אירוע הוונדליזם הקודם בספטמבר האחרון.



גם הפעם, נגרם נזק כבד למבנה וציוד הגן. הפורצים שברו את ארונות המטבח וריססו לכל עבר עם מטף כיבוי האש, עד שנוצרה שכבה לבנה כמו "שטיח שלג" שכיסתה את כל רצפת הגן, הכיסאות והשולחנות.

כזכור, בספטמבר האחרון אלמונים פרצו לגן והשחיתו את כל הצעצועים, עקרו את הדלתות וגנבו ציוד יקר בשווי של כ-2,000 שקלים. המשטרה פתחה בחקירת המקרה.

"אנחנו עדיין לא יודעים מה נגנב ומה נעלם", סיפר אחד המקורבים לגן, "עוד לא הספקנו לבדוק את כל הנזק ואנחנו עדיין בהלם שוב מהוונדליזם".

רשת גני הילדים של אגודת ישראל הינה רשת ותיקה שהוקמה עוד בשנות ה-60 על ידי מספר רבנים, בכדי להכין את הבסיס לחינוך עצמאי ולאפשר לימוד על פי התפיסה החרדית.

 

גן הילדים דרך אמונה בת ים

כזכור, בעבר הגן היה מחולק לשני גנים, כאשר אחד מהם היה תחת האחריות של ש"ס והשני היה תחת האחריות של יהדות התורה. כיום נמצא הגן בבעלות אגודת ישראל, ויש כבר מי שהעלה השערה, כי מדובר בפעולת נקם מטעם נערים שנשרו מהלימודים והיו מעורבים במחלוקות פנימיות של הציבור החרדי בנוגע לזהות הגן.

מנהל הגן, הרב יונתן אלחרר, סיפר שעדיין אין להם מושג מי אחראי לוונדליזם, אך הוסיף כי "יש תחושה שמדובר  בהתנכלות אישית כלפינו. אנחנו נחכה שמשטרת ישראל תעשה את עבודתה ותמצא את הפושעים".

המשטרה פתחה בחקירה.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות