קשישה אילוסטרציה
צילום: / 8th.creator Shutterstock.com

בת ים: שתי צעירות ארבו לניצולת שואה בת 78 ושדדו אותה לאור יום

בתה של הקשישה מספרת כי השתיים המתינו לאמה ביציאה מהקניון ועקבו אחריה עד פתח דירתה, שם שדדו את ארנקה ואת מכשיר הטלפון שלה: "מזל שהן לא פגעו בה פיזית"

פורסם בתאריך: 27.10.19 16:24

פחד, חרדה וחוסר אונים, כך תארה את הרגשתה ניצולת השואה בת ה-78, תושבת בת ים, לאחר אירוע השוד שעברה לאור יום באמצע רחוב יוספטל בעיר. "תודה לאל שהיא לא נפגעה פיזית", סיפרה בתה של הקשישה.



בסביבות השעה שתיים בצהריים, יצאה הקשישה מקניון בת ים והחלה ללכת לכיוון דירתה. "מיד כשיצאה מהקניון, היא הרגישה שמישהי עוקבת אחריה, לכן עצרה בצד ונתנה לאותה בחורה צעירה לעבור", מתארת הבת את האירוע.

אותה בחורה צעירה חלפה על פני הקשישה, והפילה בכוונה כמה פריטים על הרצפה, במטרה לגרום לקשישה למעוד. "ממש בנס אמא שלי לא נפלה", מספרת הבת ומוסיפה בהקלה כי האסון היה יכול להיות הרבה יותר כבד במקרה של נפילה פיזית.

"באותו הרגע הגיחה לפתע בחורה נוספת, וניסתה לנצל את היסח הדעת של אמי ולגנוב ממנה את הארנק, ללא הצלחה", מתארת הבת.

שתי הבחורות לא ויתרו והמשיכו "ללוות" את ניצולת השואה עד לפתח הבניין שבו היא מתגוררת, ובזמן ההמתנה למעלית, שוב הסיחו את דעתה בזמן שהן גונבות מתוך תיק הקניות שלה את הארנק ואת מכשיר הטלפון שלה.

"אמא שלי לא הרגישה דבר", מספרת הבת. "רק כשנכנסה לדירה והחלה להוציא את השקיות מעגלת הקניות, היא גילתה שגנבו לה את הדברים. "היה קשה לשחזר את כל הדברים שהיו לה בארנק, כרטיסי אשראי, כרטיס לניצול שואה ובעיקר התחושה האישית הקשה ששדדו את אמא שלי  – זה משהו שלא נותן לי מנוח".

הבת והאם הגישו תלונה למשטרה שפתחה בחקירה.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. צדק ראשוני

    מקווה שיאתרו אותן ויכניסו אותן לכלא לשנים רבות. שיעבדו כמה שנים ביד ושם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות