טיילת בת ים
טיילת בת ים

צפו: מה באמת קרה בטיילת בת ים בערב יום הכיפורים?

זו כבר כמעט מסורת: בערב יום הכיפורים מגיעים לטיילת צעירים שמנסים לעורר פרובוקציות ולפגוע בקדושת החג. הפעם היו אלה שני צעירים שרכבו על אופנועים ועוררו את זעמם של התושבים

פורסם בתאריך: 10.10.19 12:18

מיד אחרי צאת יום הכיפורים תושבים רבים בבת ים עסקו במה שהתרחש בלילה הקודם (שלישי): שני רוכבי אופנוע מיפו, הגיעו לטיילת בת ים, כשהם משמיעים מוזיקה שבקעה מתוך הרמקולים שנשאו עמם, כפי שפורסם כאן ב"השקמה בת ים".



התושבים הרבים שהתקבצו באזור ראו בכך התגרות והחלו לתקוף את השניים, שלטענת עדי ראייה התיזו גז פלפל ואחזו במברגים. בתגובה המוני תושבי העיר שהתקבצו בטיילת תקפו את השניים, כאשר אחד מהם הספיק להימלט והשני נדקר.

תושבת העיר, שבתה נפגעה מגז פלפל שרוסס לעברה על ידי אחד מרוכבי האופנוע סיפרה: "הם הגיעו כדי לפגוע. אם התושבים לא היו משתלטים עליהם ותוקפים אותם בכלי הנשק שלהם, זה היה נגמר אחרת לגמרי. רוסס לעבר הבת שלי גז פלפל ואלו היו רגעים מפחידים. כל שנה יש מי שמגיע לטיילת, מפריע וגורם לפרובוקציות".

"הגיע הזמן שיבינו כי הבת ימים לא מפחדים ומי שיגיע לפגוע בנו ישלם את המחיר", מוסיף תושב העיר, "דקרו את אחד מהרוכבים מספר פעמים בגב במברג שהוא הביא איתו והרביצו לו. הוא דימם בפנים ובראש, האופנוען השני ברח למזלו הרב".

עבור תושבים רבים זו כבר מסורת. מדי שנה בערב יום הכיפורים, את קדושת היום, כך טוענים התושבים, מפרים צעירים שמבקשים לעורר פרובוקציה. "הצעירים מהעיר השכנה יפו מגיעים להתריס, הבת ימים מתעצבנים. בשנה שעברה זה נגמר במכונית הפוכה ובמכות", מספר תושב העיר, "הם באו במטרה לפגוע בנו".

המשטרה פתחה בחקירה ועדי הראייה מתבקשים להגיע ולתת עדות.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות