ניידת משטרה (אילוסטרציה: שאטרסטוק)
צילום אילוסטרציה: shutterstock

כתב אישום: הפעילו בית בושת ב-15 דירות באזור המצבה בבת ים

כך פעלה החבורה, ששניים מתוכה הרוויחו לא פחות מ-4,405,232 מיליון שקל שלא דווחו לרשויות המס

פורסם בתאריך: 27.6.19 17:37

חמישה תושבי אשדוד נאשמים בהפעלת 15 דירות בבת ים, ששימשו כבתי בושת.

כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב מתאר שורה של עבירות, שבעיקרן הפעלת הדירות באזור המצבה בעיר, קשירת קשר לביצוע פשע, סרסרות, פרסום שירותי זנות של בגיר, הבאת אדם לידי זנות, גרימה לעזיבת אדם את מדינתו לשם זנות, וכן עבירות סמים, מס והלבנת הון.

על פי כתב האישום, שניים מתוך החמישה מואשמים כי הרוויחו לא פחות מ- 4,405,232 מיליון שקל שלא דווחו לרשויות המס. הנאשמים פעלו בשנים הללו בשלל פעולות שיטתיות ועקביות ברכוש האסור, וזאת במטרה להסתיר את מקורו בעבירות ולהסוות בעלותן בו לשם שימוש עתידי, בניגוד לאיסור חוק הלבנת הון.



בין החמישה, בגילאי 31 – 33, גם שתי נשים. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עוה"ד בן צור ואלעד דיין, שניים מבין חמשת הנשים, החזיקו וניהלו רשת של בתי עסק לשם עיסוק בזנות, ב-15 דירות שונות בבת ים ואשדוד החל משנת 2015 עד מאי 2019.

השניים הם בני זוג, כאשר תפקידו של הגבר היה על הצבת הנשים בדירות השונות ברחבי העיר, הוא זה שדאג גם להדריכן אודות תנאי העסקתן והגבייה הכספית של הלקוחות.

כמו כן, בני הזוג היו אחראים לגבייה הכספים, ולאספקת ציוד לתפעול בית הבושת ותשלום דמי השכירות עבור דירות בתי הבושת אותם שילמו במזומן וגם על קבלת שיחות מצרכני זנות ותיווכם לבתי הבושת, קבלת דיווח מהנשים בדבר סכומים שהתקבלו מלקוחות ומועדי הגעה ועזיבה של לקוחות, קבלת דמי התיווך ואיסופו על ידי צד שלישי, תיאום הובלות ציוד אל בתי הבושת, תפעול פעילות העסק, לרבות קליטת ושיכון הנשים בבתי הבושת ועמידה בקשר עם הנשים.

עוד על פי כתב האישום, אחד מהנאשמים גרם לשש נשים לעזוב את מדינתן ולהגיע לישראל לצורך אספקת שירותי זנות, על ידי הצעות של שירותי מין בתשלום בישראל והבטחה להעניק להם שכר הולם לדבריו, מקום מגורים ולקוחות רבים.

לאחר הסמכתן, כך על פי כתב האישום, הוא היה שולח להן כרטיסי טיסה לארץ, מנחה אותן כיצד לעבור את ביקורת הגבולות ומשלב אותן בעסק שהקים בבת ים.

כמו כן, שניים מבין חמשת הנאשמים, מואשמים כי איימו על מתווך דירות בין השנים 2016 ל-2019 שהשכיר לבני הזוג את הדירות שהפכו לבתי בושת. כמו כן, שלושה מואשמים בגידול, ייצור והחזקת סם מסוג קנביס במשקלים הנעים בין 277 גרם ל- 3.5 ק"ג, בדירות שונות ששכרו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. להעניש אותם בחומרה רבה!

    יש לתת להם עונשים כבדים על סחר בנשים זה נורא!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות